Thursday, November 21, 2013

NEW IN


Dneska jenom rychlovka. Konečně mi dorazily vytoužené balíčky, které jsem si objednala z FeelUnique, Naturisima a Parfums.cz, a já nepřestávat juchat a ochat :) Všechno mám ozkoušené až na Trilogy Rosehip Collection. Na fotce chybí balíček z Naturisima, který mi přišel hned jako první :) A co v těch balíčcích bylo?

Balm Balm Cleansing Balm - některé z nás zasáhla vlna jménem Caroline. I já jsem se jí nechala smést. Konečně je doma. Můj první cleansing balm. Když mi vypadla z boxu tahle mini sklenička, nevěřila jsem a byla jsem trochu zklamaná, že je to tak malinkatý. Po prvním použití si myslím, že vydrží hodně dlouho, protože potřebujete opravdu malé množství.

Trilogy Rosehip Collection - obsahuje olej, čistič, toner a krém. Jediné, co jsem zkoušela, byla vůně. No, přesně tenhle smrad mi vadí. Takže snad budou mít výrobky zázračné účinky. Kápla jsem si pár kapek oleje a musím říct, že se bleskurychle vsakuje :)

LRP Serozinc - taktéž jsem koupila na popud Caroline. Tohle má bojot proti bakteriím a má je vraždit jako v nějakém řešetu. Sprejuje se sním krásně. Rozprašovač je jemný a díky němu na sebe prášíte jemnou mlhu. Věřím tomu natolik, že jsem vzala dokonce dva kousky :)

Nourish Balance Essential Moisturiser, Herbfarmacy Divine Light Face Cream, Caudalie Vinosource Moisturising Matifying Fluid, Pai Geranium & Thistle Combination Skin Cream - jedná se mini balení krémů pro smíšenou pleť. Mají za úkol hlavně redukovat maz a hydratovat suchá místa.

JM Citrus & Neroli  Detangler - skoro všemi chválený přírodní kondicionér. To by bylo, abych ho taky nevyzkoušela :)

A co vy a vaše novinky?

16 comments

  1. Tak to teda taky juchám a ochám, protože doufám, že postupně budeš sepisovat recenze. :) Mooc pěkná nadílka! :) Já jsem si včera byla doma vyzvednout balíček od Nonique, tak už testuju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No na to se právě těším. Na zkoušení a recenzování :) Tak na ten Nonique se taky moc těším :) Takže přeji příjemné zkoušeníčko :)

      Delete
  2. Tak uz je to doma,koukam =D vtipny-ten Serozinc jsem taky hned musela objednat a rovnou dvakrat =) to jsem Ti asi nerikala,ten Trilogy voni dost silne po ruzich a sipku.Ja si na to taky musela zvyknout,ale ted uz mi to voni ;) kazdopadnek,dyz Tii to bude hodne proti srsti,dej vedet,ja si tu sadu od Tebe rada koupim =) dej vedet,jak jde balzamovani ;) pa,M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já koukala, že ho zdražili a už je vyprodaný :D Včera jsem zkoušela celou sadu a není to tak hrozné, jak jsem si myslela. Ta vůně/smrad pochází především z toho oleje, jinak celá ta sadička krásně jemně voní. Nejvíc asi ten toner :) Určo dám vědět :)

      Delete
  3. Mně se líbí ten balzám a jsem hodně zvědavá na tvou recenzi, i když šla CH dlouho mimo mě, teď jsem nahlodaná...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Testuju, testuju. Poctivě :) Já okolo ní chodila taky velkým obloukem, ale když se mi pleť zbláznila po změně počasí, řekla jsem si, že to chce změnu :)

      Delete
  4. Balzám vydrží opravdu dlouho. Mám ho už dva měsíce a ještě nejsem ani v půlce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fíííha. Tak doufám, že i mě tak dlouho vydrží :)

      Delete
  5. Super nákup! Jsem moc zvědavá, jak ti budou vyhovovat ty Trilogy věci...Jo a s strašně mě štve, že jsem propásla ten Serozinc, tak moc jsem ho chtěla a než-li jsem se na stránky dostala, byl už zase vyprodaný :/ Za to určitě můžou šílený blogerky, co ho kupovali po dvou a více :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sakra, holky, tak to tak vypadá, že nás vyhmátly! =D

      Delete
    2. Přesně tak, šílený blogerky zasáhly :D

      Delete
  6. serozinc mám asi 2 měsíce a nemám pocit, že by to se mnou něco dělalo :( asi jsem měla přehnaná očekávání.... ale rozprašuje krásně, to zase jo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem s ním psokojená. Dal mi celkem pleť do pořádku a přijde mi, že se mi zmírnilo i akné :)

      Delete
  7. Kde jsi prosím koupila Serozinc? Už si ho musím koupit, tak sbírám tipy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koupila jsem ho na Parfums.cz, ale asi tě zklamu. Během 2 dnů byl hned vyprodaný, takže tam už ho asi neseženeš. Je to celkově dost nedostatkové zboží ;)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.