Wednesday, October 02, 2013

L´ORÉAL Revitalift Laser Renew


Už tu hodně dlouho nebyla žádná péče o pleť, resp. pečující kosmetika. Tak se na ní vrhneme. Po přečtení několika kladných recenzí jsem se rozhodla koupit tenhle malý zázrak jménem Revitalift Laser Renew od L´Oréalu. Krém jsem koupila v DMku v nějaké slevě, ale původní cena se pohybovala někde kolem 350Kč.

Krém je v krásné skleněné dózičce, která působí, alespoň pro mě, hodně luxusně. Miluju červenou barvu, takže balení se opravdu vyvedlo! Obsahuje 50 ml krému. Je vyrobený v Německu, takže to asi žádný šmejd nebude, protože Němci by si na sebe svinstva nepatlali.


Jedná se o pleťový krém, který má svými účinky vyhlazovat vrásky, navracet pleti pružnost a sjednocovat její tón. První výsledky by měly být viditělné už po 4 týdnech. Je vhodný pro věkovou skupinu 40+, což já sice nejsem, ale prevence je prevence. Obsahuje účinné látky Pro-Xylane, který stimuluje mimické vrásky, navrací pleti hutnost a obnovuje podpůrná kožní vlákna, a fragmentovanou kyselinu hyaluronovou, která proniká do všech vrstev pokožky, perfektně hydratuje a redukuje vrásky. 

Trošku mi to připadá jako sci-fi. Namažu se krémem a šup, vrásky jsou pryč a pleť vypadá jako dětská prdýlka. Nebudu sketa a rovnou se přiznám, že se stárnutí trošku bojím. Takže proč nezačít prevenci hned v ranném stádiu. Přeci jen, mladší už nebudu.


Krém má lehkou gelovou strukturu. Rychle se vsakuje a stačí ho opravdu jen málo. Pleť je po něm hezky vypnutá a zjemněná, což hodně oceňuji. Nechci mít hroší kůži. Co mě hodně překvapilo je to, že neucpává póry. Ve většině přípradů mi právě tyto krémy póry ucpávají. Vrásky ještě žádné nemám, takže nemůžu soudit, ale k vypnutí opravdu dochází. Tváře jsou hezky nacucané a obličej působí zdravým a mladistvým dojmem. Vůně je klasická a je podobná všem pleťovým krémům neurčité vůně. Mně se moc líbí a ráda ji "čichám" :D

Podle mě je to výborný krém na den i noc. Nevadí mu nanášení make-upu jak tekutého, tak minerálního. Nedělají se cucky. Do budoucna si chci pořídit ještě péči pro oční okolí. Povislá víčka, to je moje největší noční můra :) Tento krém vám tedy mohu jedině doporučit. Tenhle "krém pro starý", jak ho nazvala Týna z IYF, je prostě dobrej :)


A jak to máte vy? Bojíte se vrásek? Bojujete proti nim aktivně?

10 comments

  1. sakryš, já už si ho budu muset taky koupit, když říkáte všichni, že budu vypadat hned jak mladice! :D btw. nominovala jsem tě na Liebster Award: http://zapisky-pro-lisku.blogspot.cz/2013/09/liebster-award-aneb-drby-z-lesa.html ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Jj, vím o tom a děkuji velice pěkně. Plánuji příspěvek na neděli a už se na něj těším :)

      Delete
  2. Byť vím, že je z něj Moora a spousta dalších holek nadšená, pořád nejsem jistá tím, že by krém pro 40+ měly na sebe plácat mladý holky =/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si myslím, že je to v dnešní době úplně jedno ;) Ale každý máme svůj názor na danou věc :)

      Delete
  3. No, upřímně, i když ho všichni opěvují, já ho pořád nechci. Já nevím, po dvacítce na něj mám docela brzy, na boj proti vráskám mi ještě pár let zbývá, teď budu raději hydratovat. :)

    ReplyDelete
  4. Vrásek se určitě bojím, ale že bych jim nějak předcházela, to se říct nedá. Na oční krém si vzpomenu tak jednou za týden, ale měla bych se polepšit, přece jenom v pubertě už nejsem :D.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.