Sunday, September 08, 2013

FREEMAN Avocado&Oatmeal

Víkend bez PC a internetu? Někdy si říkám, že ti naši předkové na tom byli celkem špatně (nebo snad dobře?!) Tento víkend jsme pojali spíš jako odpočinkový bez větších akcí, protože jsem měli co naspávat z minulého týdne. Konečně je to zamnou a já se můžu opět ponořit do blogosvěta na plné obrátky :)

A jelikož jsem měla já, možná i vy, "náročný" víkend, tak jsem si dala dneska očistnou kúru v podobě zelené šrekovské masky od Freemana s avokádem a ovsem.
Tady toho chlapáka jsem si pořídila na základě mnoha pozitivních recenzí. Jedná se o jílovou masku, která má za úkol čistit póry a odstraňovat z nich přebytečný maz a nečistoty. Je určena pro normální až mastnou pleť. Obsahuje aktivní látky jako avokádová olej, ovesnou mouku, kaolín a vitamín E. Pomáhá obnovovat rovnováhu pleti, zpevňovat ji a tonizovat.

Stal se ihned mým oblíbencem. Krásně voní. Dobře se roztírá. Hezky schne. A přitom ještě výborně vyčistí pleť od všech nečistot. Stačí jen nanést na čistou a suchou pleť. Nechat vše pořádně zaschnout a poté teplou vodou smýt. Jednoduché že? To teda jo. Po umytí je pleť hezky vypnutá a hydratovná. Póry zázračně mizí a obličej je takový krásně čistý a znovuzrozený. Tohle je moje tajná zbraň proti pórům a díky ní se mi boj celkem daří. Navíc je s touhle maskou velká sranda a dají se s ní děsit lidi na počkání :)

Máte někdo taky takové zázračné zkušenosti?

16 comments

  1. Až prijedu do cr tak koupím a naplacam ji na pritele, ktery trpi na pory://:D
    Prijd se mrknout I e me budu rada:)

    www.olivains.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to na něj musím taky zkusit. Má děsně "černej" nos :D

      Delete
  2. Já ji mám celkem ráda, na póry je fajn... Ale teď mi zbytek jaksi zatvrdl v tubě, což je škoda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně asi nezatvrdne. Používám jí celkem často :)

      Delete
  3. taky ji mám, mám ji ráda, ale takové zázračné účinky jsem teda nezaznamenala :(

    ReplyDelete
  4. Závidim, že ti funguje.Mně absolutně vůůůbec.

    ReplyDelete
  5. Freeman je moje srdcovka a rozhodně nejoblíbenější značka pleťových masek z drogérky,ale jen tahle jedna jediná mi dělá problémy. Asi mám alergii na nejsou složku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky myslím, že jsou nejlepší :) To je škoda, ptž tahle je bezkonkurenčně nejlepší :)

      Delete
  6. To musím zkusit :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Tak že by to byl pro mě úplný zázrak, to ne, ale hodnotím ji jako celkem slušnou masku :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.