Sunday, July 14, 2013

TAG: What´s in my COSMETIC BAG?

Proč si nedat další oddychovku v podobě TAGu, který mapuje mojí kosmetickou taštičku, když je takový krásný nic nedělací den, že? Já jsem ještě teď zdrchaná, protože jsem byla celý víkend v práci a ještě mě to čeká zítra. Už se těším, až budu mít day off a budu moct zařídit veškeré další potřebné věci.  V poslední době řeším samé důležité věci jako shánění svatebního daru pro kamarádku, která se mi v sobotu vdává, vymýšlení svatebních a rozlučkových her, plánování rozlučky se svobodou, psaní diplomové práce, učení se na zkoušky, které budu mít na konci srpna, atd. No je toho požehnaně! A jak si užíváte prázdniny vy, co?
Obsah mé taštičky (nebo tašky?) se mění s každým ročním obdobím. Nestihla jsem vyfotit kosmetickou taštičku, ale skoro všechny ji budete znát. Mám puntíkatou růžovo-hnědou taštičku od FdS, která byla v jednom z Ladyboxů. Moc se mi líbí design i barevné ladění taštičky. Je pevná a dá se do ní narvat opravdu hooodně věcí! Věřte mi, v tom jsem machr :)

Základem je vždycky nějaký make-up nebo BB krém. Momentálně používám Good Afternoon od Skinfood (o které msjem psala TU), který míchám s CC krémem od Mixy. Finish je potom naprosto neodolatelný a přirozený! Také momentálně testuji CC krém od Max Factoru, který používám ob den, abych vám mohla podat revrubnou recenzi. Nakonec použiju korektor na nedokonalosti Giordani Gold od Oriflame, ke kterému jsem se opět po delší době vrátila a musím přiznat, že jsem udělala dobře. Po aplikaci BB krému a korektoru celý obličej ještě přepudruji Air Soft pudrem v odstínu Transculent od Oriflame, který je můj velmi oblíbený. Okamžitě se přizpůsobí pleti, zmatní ji a ona je potom heboučká jako samet. Výdrž má celkem slušnou, cca 4-5 hodin! Takhle dlouho mi pudr na obličeji ještě nikdy nevydržel, podotýkám :)

Přesunu-li se k očím, nejlepší báze, kterou jsem kdy použila? Artdeco! Psala jsem o ní nedávno TADY, tak si můžete počíst. Opět jsem se po roce vrátila k paletce Never Let Me Go od Catrice. Naposledy jsem jí používala právě minulé léto a perfektně se k tomuto období hodily. Krásně se s nimi dá dělat kouřové líčení. Samozřejmě nesmí chybět můj oblíbený Color Tattoo v odstínu Pink Gold, o kterém jste si mohli přečíst ZDE. Nakonec nesmí chybět řasenka. Momentálně používám Rocketku od Maybelline. Neurazí ani nenadchne. Abych pravdu řekla, docela už se těším, až dojde. Nebo hůř, někdy mám chuť jí nechat schválně otevřenou, aby vyschla a já jí mohla vyhodit. Má celkem divnou konzistenci a občas se mi stává, že mi tak nějak zacuchá řasy. Divné, že? A samozřejmě nesmí chybět gel na obočí. Zrovna teď mám gel od Alverde pro brunetky a mám to s ním takové všelijaké. Nejradši bych ho zahodila, ale zase je mi ho líto. Dělá takové divné cucky v obočí, ale když je potom důkladně rozmatláte, tak je to celkem v pohodě. Nicméně, až dojde, tak se vrátím k osvědčenému ELFímu kamarádovi :)

A co máte ve své kosmetické taštičce vy? Máme něco společného?

8 comments

  1. Tak tyhle voayeristické články mám moc ráda :-). Ve Tvojí tašce-taštičce jsou zajímavé a pěkné kousky (taky jsem expert na narvání taštičky k prasknutí :) Na Artdeco se chystám a už se moc těším, čtu jen samou chválu :-)...Tak hezkou svadbu i léto!

    ReplyDelete
  2. Taky mám tyto články rada, taky se na nej chystám:-)!

    ReplyDelete
  3. nemame sice nic spolocne, ale mas tam super veci :) ja tam mam skor take veci co pouzivam denne, napr cim sa rano namalujem to uz tam okrem ruzu alebo lesku nemam. Mam tam zrkadielko, dezinfekcny gel, maly hreben, vietnamska mast, malu ponozku na skusanie lodiciek, spirala, hneda ceruzka, puder, balzam, violka a leukoplasty :)

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Taky toho moc společného nemáme, ale vypadá to dobře. Hlavně barevně:-)
    Prázdniny si užívám, jen když někam cestuji, jelikož už nejsem školou povinná, takže si o nějakých prázdninách jen můžu nechat zdát. Letos jsem přišla na to, že mi to fakt jako chybí, jen tak se válet a nic nemuset:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A já už se nemůžu dočkat, abych už se doválela :D

      Delete
  5. Máš pekný blog už aj sledujem a teším sa na recenziu make-upu od max factor. Ak chces čekni si môj blog :) --> things we love

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.