Friday, July 12, 2013

Kiko Velvet Mat Lipstick

Venku je tak krásně, žese nedalo odolat a já sedím na zahradě v houpačce, kochám se krásným výhledem a chystám se na recenzi jedné z rtěnek, které mi byly přivezeny z daleké ciziny. Jedná se o Kiko Velvet Mat Lipstick v odstínu 613 Pink Carnation a poprvé jsem jí spatřila a doslova na první pohled se do ní zamilovala u Lou.
Rtěnka je z kolekce matných saténových rtěnek, které se vyráběji ve 14 různých odstínech. Dostanete jí v hezké krabičce. Obal má zlatavou barvu s metalickými odlesky a má speciální otevírání, které je popsané na víčku krabičky. Stačí shora zatlačit na prohlubeň a dole vám vyjede samotná rtěnka.

Odstín je strašně zvláštní a krásný zároveň. Zatím jsem žádnou rtěnku v tomto odstínu v drogérce nenašla a přesně tento odstín jsem hledala. Ani růžová, ani červená, ani fialová. Prostě něco mezi. 

Konzistence je hodně krémová. Rtěnka je hydratační a proto moc dlouho nevydrží, takže doporučuji ji mít pořád někde v záloze, pokud by bylo potřeba rtíky nějak doupravit. Mně vydrží na rtech cca 2-3 hoďky, pokud nic nejím a nepiju. Doporučuji také před nanesením vlastní rtěnky aplikovat nějaký balzám. Mně se v průběhu nošení začaly dělat menší šupinky, ale to jsem pod tím neměla žádný balzám. S mojí neutrogenou bylo všechno v pohodě. 

Suma sumárum jsem se rtěnkou maximálně spokojená, možná by mohla být ještě o drobet více malinovější a ještě více hydratační, jenomže to by by potom nemohla být zas tak matná. Ale to si asi nevyberu. Prostě a jednoduše jsem s ní na 99,9% spokojená a nejspíš, až jí spotřebuju, koupím si jí znova. Nebo možná i jiný odstín. Ale pokud se rozhodnete si něco od Kiko pořídit, rozhodně tuhle krásnu nepřehlédněte a přihoďte jí do košíku!

Co vy? Máte s touto rtěnkou zkušenosti? Nebo s nějakou jinou rtěnkou od Kiko?

11 comments

  1. Odstín je to opravdu krásný, taky jsem tu rtěnku u Lou viděla. Od Kiko mám pár rtěnek a mám je ráda a značka Kiko vůbec je z mých nejoblíbenějších :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Takový odstín je naprosto úžasný! :)

    ReplyDelete
  3. Odstín je opravdu hezký a tuto značku vůbec neznám. Prodává se i u nás?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bohužel ne (myslím, že se dá sehnat ve Španělsku, Itálii nebo třeba v Anglii, nebo na netu) :( Mně jí kamarádka přivezla ze Španělska ;)

      Delete
    2. Dá se sehnat v Německu. Kupuju si ji v Drážďanech. :)

      Delete
  4. Ta je nádherná, taková by mi u mě doma vůbec nevadila :P

    ReplyDelete
  5. Tuhle rtenku jsem si privezla ve ctvrtek z Nemecka. Zatim jsem ji nezkousela na delsi dobu. Akorat se mi jeste povedlo koupit dva skoro stejne odstiny rtenky (kazda z jine rady). Zkousela jsem je vedle sebe na ruku a byly "tak rozdilne".
    Jeste maji dobre rtenky Luscious Cream, krasne kryji a vydrzi mi na rtech dlouho.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.