Friday, July 19, 2013

HAKURO H51

Za pár hodin budu sedět ve Žlutém buse směrem do Prahy, kde se bude v sobotu konat svatba mé kamarádky z vysoké školy. Snad nám vyjde počasí a bude hezky slunečno. A snad se bude líbit svatební dárek, který jsem pro ně připravila. Ještě jsem zvědavá, jak dopadne cesta. Snad se nic nerozbije. Držte pěsti! :)

Konečně jsem si začala plnit svůj wishlist a pořídila si nového mazlíčka jménem Hakuro v provedení H51.
Celková délka štětce je potom 16cm. Rukojeť je z přírodního dřeva. Štětec je syntetický s délkou vlasu 2,2cm, který je hodně hustý. Štětec je vhodný k nanášení tekutých nebo minerálních make-upů

Líbí se mi, jak moc je hustý. Práce s ním je opravdu jedna báseň. Výborně sedne v ruce. Dá se s ním nanášet jak krém, tak make-up i BB je bez problému. Fantazii se meze nekladou. Já jsem s ním nanášela i tvářenku a pudr. Všechno šlo jako po másle. Stačí si na hřbet ruky nanést trochu přípravku a jemně štětec namočit. Naťupejte přípravek párkrát na obličej a pak jemnými krouživými pohyby zapracujte do pleti. Díky hustým chlupům nejsou na obličeji žádné šmouhy. Pouze dokonalý a přirozený vhled.

Já jsem se do tohohle "drobečka" doslova zamilovala. Sice jsem nezkoušela žádné dražší štětce, ale tahle značka mě opravdu nadchla. Je vážně moc příjemný a já myslím, že nezůstane jen u něho. V budoucnu se chystám na další štětce, kterými chci nahradit své dosavadní portfolio :)

Co vy? Máte taky nějaké Hakuro štětce ve své sbírce?

8 comments

  1. Já mám tři a všechny jsou perfektní, jen jsem teď líná jít se koukat na čísla :D. Dva jsou na tvář a jeden na crease.

    ReplyDelete
  2. Já mám jeden a mám ho ráda :)

    ReplyDelete
  3. Ještě nemám žádný univerzální štětec :(, vůbec se nedivím, že si se do něj zamilovala :).

    ReplyDelete
  4. Ještě ho nemám ale už jeho koupi plánuji!
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.