Wednesday, July 24, 2013

GLISSKUR Ultimate Oil Elixir

Už se těšíte na dovolenou tak jako já? Nebo už jste ji dávno měli? My se chystáme příští týden na Slovensko, tak plánujeme výlety do Tater, do parků, do zajímavých měst. Nemáte nějaký tip na nějaké místo, které je potřeba vidět, když jste na Slovensku? :)

Ale zpět k dnešní recenzi. Nedávno jsem dostala nabídku ke spolupráci od společnosti Schwarzkopf. Mohla jsem si vybrat z několika balíčků s péčí o vlasy. Já si vybrala jejich novinku Glisskur Ultimate Oil Elixir. Tato řada je určená pro regeneraci a obnovu proti lámání vlasů. Myslím si, že takovéto typy péče jsou vhodné hlavně teď v létě, kdy jsou vlasy přesušené a zničené od sluníčka. Pokud je toto i váš problém, tak na stránkách Schwarzkopf.cz můžete najít další tipy pro letní péči o vlasy.
Řada má obsahovat komplex tekutého keratinu a pečující olejový elixír. Má také regenerovat vlasy do hloubky, posilovat vlasovou strukturu a snižovat lámavost vlasů. Obsahuje zlatavé čátečky, které mají vlasy celkově prozářit a dodat lesk.

Všechny tři výrobky voní klasickou a typickou vůní pro všechny produkty značky Glisskur. Šampon má celkem hustou konzistenci a vypadá jako med se zlatem. S úplnou troškou umyjete v pohodě celou hlavu. Jelikož mám ale barvené vlasy, tak se mi z nich po spláchnutí stal opět chemlon. Ale abych měla vlasy krásné jako princezna, stačí nanést trošku balzámu do délek a nechat působit. Vlasy jsou po něm hebké, jemné a snadno se rozčesávají. Před foukáním do nich ještě nastříkám sérum ve spreji, které je nutné opravdu pořádně protřepat, aby se ze dna uvolnili nanesené zlaté částečky. Tohle sérum se mi líbí ze všeho nejvíc. Vlasy se po něm dají dobře rozčesávat a nádherně voní. Také jsou vlasy po něm krásně lesklé.

Jediné proti je, že se mi po této řadě mastí vlasy dřív než předtím. Takže bych ji rozhodně nedoporučila těm, kterým se rychle mastí vlasy, ale spíš těm, kteří mají sušší pokožku. To je to jediné, co mě na tom vadilo. 

Obecně nejsem moc příznivec značky Glisskur, protože skoro všechny podukty jsou na olejové bázi, což pro mě prostě není nejvhodnější. Šampon a kondicioner bych si asi znovu nepořídila, ale o séru bych znovu uvažovala. Co se týče péče, tak budu věrná své řadě od Toni&Guy :)

A co vy? Máte Glisskur rádi nebo ne? 

P.S.: V balíčku byla ještě emulze Got2b Smooth&Chic, na jejíž recenzi se můžete těšit v pátek ;)
------------------------------------------
* Děkuji zastoupení společnosti Schwarzkopf za poskytnutí produktů k recenzi.

8 comments

  1. Taky mi všechny Glisskury strašně voní. Na tuhle řadu se asi podívám, protože už začínám pociťovat, jak slunce zapracovalo na mých vlasech :p.

    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus a uvidíš, ale jak říkám. Jsou spíš pro sušší hlavu ;)

      Delete
  2. Já mám třeba Glisskur moc ráda, ale teď jsem si objednala čistě přírodní šampon.. tak jsem zvědavá :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak potom musíš dát vědět, jak to dopadlo :)

      Delete
  3. Na to sérum se asi podívám :).

    ReplyDelete
  4. O tomto séru uvažuji již delší dobu, možná si ho pořídím:-)
    Caatherine

    ReplyDelete
  5. Ja som skúšala masku z tejto rady a pre mňa to bol prepadák tak isto ako Ultimate repair, strašne zle sa mi s ňou pracovalo, do vlasov sa nanášala príšerne a vlasy boli po použití hrozne suché, neviem prišla mi dosť hutná a efekt po maske absolútne žiadny, rozšesávanie bolo možno lepšie ale to dokáže hociaký kondicionér. Čo oceňujem je obal a vôňa ale inak nič extra.
    Bianka

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.