Monday, June 03, 2013

Recenze: štětce IS´MINE

Ahoj kočky,

celý víkend jsem byla mimo a užívala si "krásy" Chomutova. V pátek jsem byla poprvé na masáži, o které vám chci později ještě napsat samostatný článek. Zaslouží si to! V sobotu jsme si udělali holčičí nakupovací den. V neděli se pak konala menší rodinná oslava, ale víkend je za námi a já jsem tu s recenzí. Narozeninový wishlist dopadl tak napůl. Dostala jsem vytoužená bezdrátová sluchátka, která byla můj velký sen poslední 3 roky. Vůni si půjdu koupit za obdržené peníze a řadu Effaclar od LRP už testuji :)

Dneska tu mám pro vás recenzi na štětce IS´MINE, které jsou "považované" za dupe štětců Sigma Essential Kit. Nejsem si jistá, že potřebuju tak drahé záležitosti jako jsou Sigma štětce, takže jsem byla ráda, že si mohu objednat tuto sadu. Objednávala jsem si jí za $24.99 přes Ebay a shipping bylo free. Balíček putoval z Asie asi měsíc a odputoval bez sebemenšího poškození přímo ke mně domů.

Celá sada se skládá ze 13 štětců a 1 pouzdra. Pouzdro je opravdu skvělé. Je šikovné hlavně na cesty a když někoho líčím. Můžete do něho strčit všechny své štětce a cestovat, aniž byste se musely bát, že se vám s nimi něco stane. Pak se dá pohodlně rozložit a máte z něho dva stojánky.


Stipple Brush
Nemám s čím srovnávat, ale přijde mi celkem řídký. Takže nefunguje zcela tak, jak má. Padají z něj chlupy, které zůstávají na obličeji, takže se potom musíte ještě obrat. Práce je s ním snadná, ale musí se pracovat rychle, aby make-up nezaschl a neudělal kocoury. Moc mi na tváři nevyhovoval. Kratší vlas byl celkem tvrdý, takže mě celkem i škrábal. Tenhle štětec by v sadě ani být nemusel.

Foundation Brush
Porovnávala jsem ho s foundation brush č. 47 od Sephory. Tenhle je více hustší a má lepší tvar. Make-up se s ním nanáší jedna báseň. Já ho používám i na nanášení korektoru, což je také fajn. Nedají se s ním udělat šmouhy a dá se s ním make-up hezky zapracovat do pleti. Je krásně jemňoučký a pleť neškrábe. Ten bych v sadě nechala.

Powder Brush
Tento štec je opravdu hustý a má dlouhý vlas. Pudr se s ním dobře nabírá i nanáší. Jediný problém je ten, že pelichá a to dost. Je jemný a vůbec neškrábe. Opět se musíte důkladně obrat, než vyrazíte někam ven. Ale v sadě by neměl chybět.

Blush Brush
Z velkých štětců je tohle můj favorit. Sice také trošku pelichá, ale nijak zvlášť moc to není. Je zkosený tak akorát a dá se s ním krásně pracovat. Tvářenka i rozjasňovač se s ním krásně nabírají a skvele se nanáší. Tenhle by měl zůstat.

Eyeshadow Brush
Tenhle štětec je v sadě dvakrát, což velmi oceňuji. Jeden mám na světlé stíny a druhý na tmavší stíny. Jeden má kratší vlas a druhý delší, i takhle se dají rozeznat. Oba dva jsou jemné a příjemné na oči. Některé chlupy jsem si z nich musela vytrhat, protože mě škrábaly na víčku. Teď už je to v pohodě. Stíny se s nimi nanáší precizně a nestane se vám, že byste se netrefily. Tyhle mám hrozně ráda, ty musí zůstat.

Angled Eyeshadow Brush
Další můj miláček, který je zkosený. Používám ho na nanášení očních stínů do vnějšího koutku oka. Je strašně hebký a práce je s ním velmi snadná. S tímto štětcem vytvoříte krásné kouřové líčení. Jedním tahem. Už bych ho z ruky nedala.

Blending Brush
S tímto štětcem dotvoříte kouřové líčení a vaše oči tak budou velmi přirozené. Rozblendíte s ním úplně cokoli. Je jemný, hustý a s dlouhým vlasem. Taky nutnost v kosmentické sbírce.

Pencil Brush
Tenhle se dokonale hodí na aplikaci stínů do očního důlku. Je hustý, ale štětiny má hrubé. Takže nastává problém při nanášení stínů, protože oko dře. Také ho moc nepoužívám. V sadě by mi nechyběl.

Eyeliner Brush
Tenhle mazlík je v sadě 2x. Jednou jako plochý a zkosený. Podruhé jako kulatý a špičatý. Se zkoseným nanáším oční stíny místo linek, aby linka nepůsobila moc tvrdě, když mám nějaké neutrální líčení a potřebuji zvýraznit oko. Druhý moc nepoužívám, protože mi s ním nejdou nanést gelové linky. Takže ten by mi také nescházel.

Eyebrow Brush
Výborný na tvarování obočí po aplikaci gelu na obočí. Je hustý a trošku zahnutý, takže je s ním dobrá manipulace. Za mě je prostě super.

Lip Brush
Na rtěnku ho moc nepoužívám, pouze pokud někoho maluji. Já osobně ho používám na přesné nanášení korektoru. Jiné využití pro něj nemám. Je jemný a příjemný na rtech. V sadě mi nevadí.

Celou sadu vám můžu doporučit. Za malý peníz dostanete skvělou sadu. Čistit se dá celkem snadno za pomoci dětského šamponu. Jen na ně musíte trošku jemněji, ať si je nepoškodíte a nevytrháte chlupy. Nikdo z těch, které jsem měla možnost malovat, si nikdy nestěžoval na škrábání na očích či na obličeji. Tak je možně, že je to všechno jen můj subjektivní pocit. Pokud to nezkusíte, neuvidíte :)


A jaké jsou vaše oblíbené sady štětců? zakládáte si na značkách nebo je vám jedno, jaké štětce používáte?

10 comments

  1. Nebudu komentovat štětce, ale děkuju za info o útulcích! Budu sdílet kde se dá. Kdyby byla sbírka, připojím se

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju!!! Čím víc lidí o tom bude vědět, tím lépe! :)

      Delete
  2. Štětce vypadají super, ovšem já mám svou sadu od Coastal scents, tak až tak aktivně jinou nehledám. :)
    Na útulky koukám, kdybys dělala sbírku, zkusím se nějak přidat, jinak spíš všude hledají umístění a s tím bohužel nepomůžu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chápu ;) Já také nemůžu poskytnout azyl. Už sama doma dvě číči mám. V novém postu je více info k tomu, jak pomoci ;)

      Delete
  3. v první řadě je super, že nás informuješ o tom, kde pomáhat! chválím moc! :-)
    no v druhé řadě, sadu mám doma a jsem strašně spokojená, na to moje líčení mi to bohatě stačí, takže maximální spokojenost a také všem moc doporučuji!

    T.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si je také moc pochvaluji ;) Musíme si pomáhat ;)

      Delete
  4. Já jsem si chtěla tuhle sadu pořídit, ale nakonec ji snad ani nepotřebuju a koupím si raděj pár štětců samostatně...

    Svět podle S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já neměla skoro žádný štětec, takže jsem vzala za povděk celou sadou ;)

      Delete
  5. Já mám dojem, že na ně dělala recenzi Petra... já teď spíš uvažuju, že si koupím tu základní sadu od RT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem o té sadě od RT také přemýšlela, ale nějak mě neoslovila. Spíš teď přemýšlím nad kabuki štětci :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.