Friday, June 28, 2013

MAYBELLINE Color Tattoo

Dneska bychom se mohli podívat na zoubek velmi oblíbeným stínům Color Tattoo od Maybelline. Co vy na to? Snad už jich nemáte pokrk. Jednu dobu byly totiž k vidění na každém druhém blogu a recenzemi se se to všude jen hemžilo. Snad už šílenství polevilo a my se na to můžeme směle vrhnout :)
Mají krémově-gelovou konzistenci, která má zaručit výdrž až 24 hodin. Neměly by se slévat do jedné linky a mají být dobře pigmentované. Já v současné době vlastním Color Tattoo ve třech odstínech 05 Ethernal Gold, 35 On and on Bronze, 65 Pink Gold. Abych pravdu řekla, tak jiné odstíny mě ani nelákají. Stříbrnou moc nepoužívám, černá by se hodila na dokonalé linky, o modré a fialové ani nemluvím. To bych se už rovnou mohla dát ke kolotočářům. Já si totiž s barvičkami moc nevyhraju. Líbí se mi přirozené a přírodní odstíny. V těchto barvách chodím i oblékaná, tak ani nevím proč bych si je kupovala. Možná pro party look by  byly suprové, ale na to jsem už asi moc stará :D Máte to taky tak? Nebo se nebojíte barev?Ale to nemění nic na tom, že jsou skvělé a můžu je všem, co je ještě nevyzkoušeli, doporučit!

35 On and on Bronze jsem dostala jako první odstín. Je to krásná bronzová barva, která se hodně leskne a třpytí. Konzistence je hodně máslová. Byl to dárek od mé ženy a zpočátku jsem si říkala, že to bude naprd. Nikdy mi nic takového na víčku nevydrželo, tak proč by mělo tohle. Po prvním vyzkoušení jsem však byla příjemně překvapená. Hezky na víčku držely, neslévaly se. Jsou krásně pigmentované, lehce se nanášejí prsty. Štětcem jsem to ještě nezkoušela a asi ani zkoušet nebudu. Pokud by měl někdo zkušenost, tak mi napište :)

Jako druhý odstín jsem si koupila 05 Ethernal Gold. Má trošku jinačí konzistenci než jeho předchozí brácha. Je trošku sušší, ne tak máslový. Pigmentace je skvělá. Jako byste měli tekuté zlato v kelímku. Opět se dobře nanáší prsty a drží na svém místě poslušně jako pejsek. Moc ho nepoužívám kvůli tomu, že se mi k ničemu nehodí. Snad časem bude, ale teď ho používám nejméně.

Posledním kámošem do sbírky je 65 Pink Gold, který k nám přišel poměrně nedávno. Tohle je můj nejoblíbenější kousek. Používám ho skoro denně! Není vůbec tak růžový, jak se tváří. Výdrž má opravdu suprovou. Nemusí se nijak během dne upravovat. Na víčku vypadá velmi přirozeně a pigmentace opravdu skvělá! Problém byl v tom, že byl beznadějně několik týdnů vyprodaný. Pak výrobci přišli s balíčkem Rocket řasenky a Color Tattoo stínů za 169Kč. Klasický CT stojí 129,-Kč. Jediný problém byl, že Rocketku jsem už doma měla a byla celkem nová. Tak proč kupovat další řasenku jen abych měla stín, že? Naštěstí přijela na návštěvu ségra a té zrovna došla řasenka, takže jsme koupily tenhle set. Proč kupovat řasenku za 200Kč a stín za 129Kč, když můžete mít obojí za 169Kč, no ne? Takže tohle byl opravdu super kauf.  

Jen mi naštvali v DMku v Olympii (Plzeň), protože tam normálně prodávali použité a otevřené CT a vydávali je jako nové. Byl to humus. Kdybych se nemrkla na pečeť, tak mám doma "infikovaného" jedince. Tohle prostě nechápu. Fuj!

Jaké jsou vaše zkušenosti se stíny Color Tattoo? Spokojenost nebo ne?

23 comments

  1. Všechny tyhle odstíny vypadají krásně, asi si krom těch svých černých pořídím i nějaké z těchto :)

    ReplyDelete
  2. Já jsem spokojená. Mám zlatý, tyrkysový a růžový a všechny jsou super. :) Jen mě mrzí, že set s řasenkou přišel až potom, co jsem si ten růžový koupila... Černý nechci a jiné duo není. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, já měla štěstí, že ségra zrovna potřebovala tu řasenku :)

      Delete
  3. Tvoje odstíny se mi líbí, já bych do těch výrazných nešla. Mám jen Pink Gold, ale nijak jsem tomu šílenství nepodlehla, mě na očích držela špatně, ale už jsme se sžily - fixuji ji pudrovými stíny a má už skvělou výdrž. Je to nejhezčí odstín dle mého :)..Používám na denní líčení taky každý den:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ho taky používám denně. Ten bronzový a zlatý používám jen zřídkakdy ;)

      Delete
  4. Vypadají fakt dobře, mrknu po nich. :)

    ReplyDelete
  5. ja mám teda to zlaté a niekedy až ľutujem prečo som si radšej nekúpila to hnedé :) ..tá konzistencia niekedy vôbec neposlúcha ..ale keď už vrstvím tak potom to vyzerá naozaj pekne + nejaké tá pekná farba k tomu :) ale určite si kúpim ešte aj to hnedé..to ma asi tak druhé najviac láka :))

    ReplyDelete
  6. Dneska odpoledne jsem objevila tvůj blog a už jsem ho skoro celý přečetla!! :) Moc se mi líbí, je vážně super! A tu slevu na stínu a řasenku jsem taky využila!! :) Jinak já taky začala blogovat, tak pokud budeš mít čas a chuť tak nakoukni. Měj se a krásný večer! http://cheekydolly22.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Já nevím, čím to je, ale i v DM v centru Plzně jsou některé výrobky otevírány, i když jsou tam testery. Třeba Love Lips od Dermacolu byly použité podle mě všechny :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak říkám, fuj fuj fuj. Nechápu proč to nestáhnou z prodeje anebo proč jsou některý ženský tak strašně pitomý :(

      Delete
  8. Jsem asi jediná bloggerka, která je ještě nemá! Brousím si už dlouho zuby na to růžové, ale jsem hrozný šetřílek a čekám na slevy :D Ten set mi byl k ničemu, Rocketku už také mám :)

    ReplyDelete
  9. Mám zlatý a fialový a přestože jsou naprosto super, málokdy se najde příležitost je nosit, jsem spíš na neutrální barvy :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zkus tu růžovou nebo bronzovou. Ty jsou ideální k neutrálním barvičkám ;)

      Delete
  10. Na Color Tattoo jsem četla množství článků a recenzí, ale tahle mě dostala asi nejvíc. Až teď vidím, že jsou to super barvy a nic extra divokého (nebo je to možná výběrem odstínů). Nicméně díky:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně, já si vybírala spíš neutrální barvy. Ty divoké mě prostě nelákají ;)

      Delete
  11. Ty bronzové vypadají opravdu úžasně!:-)
    Caatherine

    ReplyDelete
  12. mám tři a těším se, zda k nám dorazí ještě další odstíny!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.