Tuesday, May 14, 2013

TONI&GUY for Damaged Hair

Ahoj kočky,

dneska tu mám pro vás článek o mém seznámení se se značkou Toni&Guy. Úplně první setkání bylo, když tam kamarád začal pracovat. Ale jako coby začínající vysokoškolskou studentku v Plzni to pro mě do Prahy bylo z ruky a docela dost financí na jeden účes. Další moje setkání byl v listopadovém Senzaboxu, kde byl na zkoušku šampon od Label.m, což je značka pod Tony&Guy. Ten mi teda moc nevyhovoval. Spíš mi to přišlo jako šampon pro psy. 

Moje další setkání bylo, když se jejich vlasová péče dostala do DMka a stala se tam volně dostupnou pro každého. Jaké překvapení na mě čekalo, když jsem se dozvěděla ze v DM Slevové knížce je sleva 50% na každý výrobek od této značky. Volala jsem sestřence, vyučené kadeřnici, jestli jsou jako jejich šampony dobrý. Ta říkala, že prý jo, ale ať si to vyzkouším na "vlastní kůži". Tak jsem je koupila a využila nabízenou slevu. Tudíž jsem místo 460Kč platila jen 230Kč.
Vybrala jsem si variantu pro zničené a namáhané vlasy jako vždy. Obsah lahviček je 250ml, což si myslím, že je celkem dost. Lahvičky jsou praktické a mají super otevírání. Stačí jeden stisk a je otevřeno, jak lze vidět na fotce. Jediné, co mi na nich vadí je to, že do nich zatéká voda, ale to na funkci vliv nemá.

Co se týče vůně, tak ta je boží. Já vždycky miluju, když jdu ke kadeřnici a ta mi na hlavu napatlá všemožně vonící přípravky. Vždycky si připadám strašně hýčkaná a hezká, milá, svěží, hebká, žádoucí, veselá, jak říká Helenka Součková v Hrdém Budžesovi (moje asi nejoblíbenější divadelní inscenace! Pokud neznáte, rozhodně stáhněte a pusťte! :) A přesně takhle voní ten šampon a kondicionér. Jako u kadeřnice. Po měsíci používání mám vlasy o poznání hebčí a rádoby zdravější. Ať žijou silikony, já je prostě nedám!

Šampon je tekutý a hodně pění. Stačí ho proto málo. Kondicionér je o poznání tužší a pastovitější. Opět stačí trošička do délek a nechat 1-2 minuty působit. Vlasy už po smytí kondicionéru jsou hezky hebké a poddajné pod vodou. Před foukáním ještě do délek vlasů ještě vetřu trochu Biosilku a rozčešu. Já si vlasy pokaždé foukám a žehlím a ty nejsou vůbec zničené, nelámou se a hezky drží svůj tvar. Ještě dva dny od umytí stále krásně voní a jsou heboučké :)

Můj verdikt: 5/5 - jdu do nich znovu!

Co vy máte s těmito šampony zkušenosti? Nebo se na ně chystáte?

Petra

P.S.: Moje hubnutí zatím zdárně pokračuje, po 4 týdnech mám dole 4 kg. Za odměnu jsem si koupila boty. A ne jen tak ledajaké. Koupila jsem si boty na běhání! Nike Free Run 5.0, nakonec. Hned jsem se zamilovala do té jedovaté barvičky a prostě musely být moje. Jsou úžasné, jako bačkůrky. Na chuzi a běh jako dělané. Prostě dokonalé :)

8 comments

  1. Brousím si na ně zuby - knížečky mám připravené :D

    ReplyDelete
  2. Mě navnadil ten Hrdý Budžes. :) Mám dnes po zkoušce z Derecho de Contratos, tak si ho asi za odměnu pustím. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marti určitě! Stopro vím, že se pobavíš a bude se ti to líbit! Pak mi na FB napiš své dojmy :)

      Delete
  3. Supr článek :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway: http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html. Potěší mě, když se zúčastníš.

    Hezký den
    Dullsinea

    ReplyDelete
  4. wow gratuluju ke zhubnuti a krasne ses odmenila, ty kecky jsou uzasny
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o kozenou kabelku:)hezky vikend
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.