Sunday, May 19, 2013

Lip Balm fight: Balea, Ryor, Saloos, Figs&Rouge, Neutrogena

Ahoj kočky,

dneska jsem tu s novým článkem na téma balzámy na rty. Po letošní kruté zimě jsem jich vyzkoušela opravdu hodně a proto tu mám pro vás jejich porovnání. Na zimu 2012/2013 jsem se vybavila přípravky od Baley, Ryoru, Figs&Rouge, Saloosu a Neutrogeny. Který z nich tento souboj vyhrál?


Balea Young Fruity Kiss, Sweet Wonderland, Never Ending Story (4,8g)
Tyhle balzámy od Baley jsem dala dohromady, protože se liší pouze svou vůní a barvou. Konzistencí jsou tuhé a mně připadají jako ztuhlá vazelína. Vůbec rty nevyživí. Jediné, co vytvoří, je divný film na rtech, který nijak nechutná. Přijdou mi strašně umělé a vlastně nijaké. Varianta oranžová Fruit Kiss má vonět po mandarinkách. V realitě je to někde na pomezí eukalyptu a ovoce neurčité chuti. Varianta hnědá Sweet Wonderland má být kakaovočokoládová. Tohle je ta největší katastrofa. Strašně to smrdí. Přítel cítí čokoládu, já psí exkrement. Fuj. Poslední kousek růžová Never Ending Story je asi nejlepší. Podle mě má i trošku odlišnější konzistenci. Takovou jemnější, ne tak tuhou. Na rtech nedělá nepropustný film, ale jemný povlak. Vůně mi vzdáleně připomíná cukroví, skořici a marcipán. Prostě vůně vánoc. Akorát už jsem ho dlouho neviděla na stojanech. Tak snad ho nepřestali vyrábět. Byla by to škoda.

Koupila bych maximálně Never Ending Story.

Ryor Ryorheba (4,2g)
Tento balzám jsem si koupila kvůli jeho rádoby přírodnímu složení. Dejme tomu. Má vonět po hroznovém vínu a vzdáleně tak i voní. Já spíš cítím vosk nebo parafín ze svíček. Taky aby, když je to hlavní složka. Proto jsou rty po nanesení jakobyste na ně napatlaly svíčku. Vůbec nehydratuje a nevyživuje. Prostě to udělá tlustý, mastný, nepropustný film a toť vše. Navíc je na rtech strašně nepříjemný. Tenhle můj kousek poletí do koše, protože se mi, nevím jak, zavřený zlomil a celý vypadl (viz.foto). Taky na něm nedržely rtěnky. Barva nebyla vůbec sytá a rtěnka na něm vypadala dost divně.

Tohle už NIKDY!

Saloos Růžový balzám - vzorek (19ml)
Součást Ladyboxu a jaké má všestranné využití. Je to prostě taková nouzovka, když nemáte při ruce žádný balzám. Voní po růžích a je v bio kvalitě. Na rtech se příjemně rozpustí a hydratuje je. Prostě plní svou funkci. Já mám problém s parfemací, protože vůni růží k smrti nesnáším.

Neurazí ani nenadchne. Plné balení bych asi nekoupila.

Figs&Rouge Balm (8ml)
Tohle byl zase produkt, který jsem našla v Senzaboxu. Mám ho s příchutí Peppermint. Opravdu tak i chutná. Nemám ráda rychle patláky, do kterých se musí hrabat rukama. Přijde mi to mírně nehygienické a já mám potom od toho upatlané ruce. Také to používám jako nouzovku a mám krabičku v tašce na cvičení. V piksličce se zdá balzám tuhý, ale zdání klame. Je měkký a trošku hrudkovatý. Hrudky po kontaktu se rty roztají a vy máte celkem dobrý, plnohodnotný balzám, který je opravdu hydratační a výživný, ale moc nevydrží.

Znovu bych ho už asi nechtěla.

Neutrogena Intense Reapair Lip Balm (15ml)
Tenhle malý zázrak jsem si koupila, když už jsem z Ryoru byla dost zoufalá. Moje zkušenosti se značkou Neutrogena byly vždy jen ty nejlepší, tak jsem to riskla i v tomto případě. A opět nezklamala!. Já měla po zimě šílený problém v podobě suchých a popraskaných rtů. Pořád se mi dělaly šupinky a rty vypadaly otřesně! Balzám je tekutější a je určený, jak už název napovídá, na intenzivní regeneraci poškozených rtů. Po nanesení na rty je lepivý, ale po chvilce se vsákne a začne pracovat. Vydrží na rtech celkem dlouho a i po smytí vydrží rty hezky hebké a vláčné. Má také specifickou vůni i chuť. Je tak trošku sladší :) Moje rty se po několika použitích daly zase do pořádku a teď už jsou zase k nakousnutí. Výhoda tohoto balzámu je, že se na něj může nanášet rtěnka podle libosti. Já jsem maximálně spokojená a do jiného už asi nepůjdu, když jsem se zhýčkala tímto :)

Koupila bych znovu a znovu a znovu!

A co a balzámy na rty? Používáte? Máte nějaké oblíbence? Těsím se na ně v komentářích :)

Petra

8 comments

  1. ahoj ak chces zapoj sa do mojej GA, pobeží už len týždeň :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    ReplyDelete
  2. No vida, a mně třeba absolutně nevyhovuje ani tahle Neutrogena. :) Se zbytkem souhlasím, balzámy od Baley už ani nekupuju, nemá to cenu.

    ReplyDelete
  3. Zajímavé srovnání - balzámy používám hodně, ale z těch, které jsi uvedla mám jen jeden:)od Saloosu, ale ne růži (je tam rakytnikový olej atd) není špatný, ale používám ho na nehty :). od Balei kupuju jeden jediný balzám - v tubě s Ureou, byl výborný do nejhorších mrazů, není to ale špalek ale krém - nijak zvlášť nevoní, ale je funkční, jinak v dm kupuju od Alverde měsíčkový, ten se mi celkem osvědčil, že to není jen mastná vazelína a klasická, ujde. Perleťové Lobelo mě taky neurazí :) - to, co ale právě nemám ráda je ta vazelína v balzámech - radši mám bambucké máslo a olejíčky, ty i hydratují a vyživí, neudělají jenom mastný film, který spíš někdy vysušuje....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem o tom balzámu s Ureou uvažovala, ale dost jsem se bála, abych zase nevyhodila peníze zbůhdarma. Labelo mi moc nebere a Alverde už jsem taky měla a vůbec mě to nenadchlo :)

      Delete
  4. Mně zatím nejvíc vyhovoval Vitalos z lékárny, který jsem vyhrála v giveaway :).

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.