Monday, February 25, 2013

BIOSIL PLUS

Ahoj všem,

dnes mám pro vás malý tip na doplněk stravy. Stále se mi třepily nehty a byly hodně slabé. Vlasy po barvení úplně v hajzlu. Po recenzi na blogu In your face! jsem se rozhodla, že tenhle zázrak vyzkouším. A co že se jedná? O Biosil Plus, který je volně prodejný v lékárně a stojí kolem 70Kč. Tabletek je tam 60ks, což by vám mělo vydržet na 2 měsíce, pokud budete dodržovat dávkování. Je to přípravek určený pro vlasy, nehty a pokožku. Nikde jsem se nedočetla, jestli zapíjet nebo cucat. Zkusila jsem to i to, ale vyhovuje mi zapíjení. Chutná hodně mentolově, ale jinak než klasické bonbóny nebo žvýkačky. Mně potom zůstávala divná pachuť v ústech, takže rozhodně zapíjet.
A účinky? Do 14 dní mi ztvrdly nehty. Vážně. Po pouhých 14 dnech se z mých křehkých nehtů staly ocelové pláty :) Vůbec se netřepí, nelámou. Prostě nic. Jen stále rostou a rostou celkem rychle. Na vlasech jsem nepocítila zatím žádné změny, ale přisuzuju to ročnímu barvení. Pokožka se mi také zlepšila, ale cca po měsíci a půl, takže nějaké ty účinky tam při dlouhodobém používání budou. U tohoto přípravku určitě ještě dlouho zůstanu. Takhle dobré nehty jsem neměla ani nepamatuju :)

Máte s ním zkušenosti? Jaké? Uvažujete o něm?

Petra

20 comments

  1. já ho beru už určitě 5 měsíců a já vidím hlavně změnu na vlasech.. rostou mi rychleji a jsou zdravější :) ale i to i proto, že se o ně ted hezky starám, nežehlím je, nefoukám, nezatěžuji ničím :) nehty mám také lepší, ale dělám v nemocnici a tam si pořád ruce dezinfikuji, takže ta blbá dezinfekce mi nehty ničí, jinak by byli hezké :) a pleť? jsou jsem nikdy nějak žádné problémy neměla.. udělal se mi sem tam jen náký pupínek, ale ted musím říct, že dlouho se žádný neobjevil :) biosil je zázrak a budu ho brát pořád :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já právě problémy s pletí měla, takže alespoň tak. Škoda toho barvení. Třeba by to na mých vlasech bylo i vidět :)

      Delete
  2. já už více jak 4 roky beru Panthenol, je to něco podobného, asi o něco dražšího, ale taky.. nehty a vlasy se mi po něm neuvěřitelně zlepšily :)

    ReplyDelete
  3. Zkoušela jsem, ale dělalo se mi po něm špatně, krabičky co jsem měla, jsem dala kamaradce.

    ReplyDelete
  4. S nějakýma přestávkama ho užívám od srpna zhruba. A největší rozdíl je podle mě vidět ve vlasech. Rychleji rostou a začaly hodně podrůstat. Z čehož mám největší radost. A já jsem to užívala tak, že jsem to cucala. Někde jsem totiž četla v diskuzi, že to potom líp působí. Ale stejně si myslím, že to je jedno jesli to zapiješ, nebo cucáš.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně po cucání bylo zle. Vůbec mi to nechutnalo, takže opravdu jedině zapíjet :) Já doufám, že na vlasy to bude působit po určité době :)

      Delete
  5. Já bohužel taky patřím mezi ty, kterým se po Biosilu dělalo špatně a navíc nadýmal. I když jsem jej vydržela brát 2 měsíce, tak vůbec nepomáhal.

    ReplyDelete
  6. Také ho teď beru, ale zatím žádné změny, ani u těch nehtů :(.

    ReplyDelete
  7. Podle mě se to má určitě zapíjet, ani by mě nenapadlo to cucat :-D Já jsem vyzobala jedno balení a když jsem neviděla vůbec žádný výsledek, další jsem už nekoupila.

    ReplyDelete
  8. Biosil mi na vlasy moc nepomohl, mnohem lepší je methionin, který ale funguje na jiné bázi.

    ReplyDelete
  9. Brala jsem ho k vůli pleti a vlasům.. samosebou, že se výsledky projevily jen na nehtech a to jsem ho brala hrozně dlouho.. :/ :D
    Doma ještě nějaká balení mám, ale opustilo mě to "nadšení" brát Biosil s tím, že se s ním (ne)dostavilo zlepšení, které jsem čekala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak snad se ještě něco projeví u mě i u tebe ;)

      Delete
  10. mne pomaha na nechty a vlasy, ale zacali mi po nom strasne rast chlpy na rukach:D:D

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.