Saturday, February 09, 2013

50% výprodej v Plzni

Ahoj všem,

od úterka u nás v Rossmannu v Olympii probíhá výprodej kvůli likvidaci prodejny. Já o tom nevěděla a šla jsem si koupit rtěnku od Dermacolu a dostala jsem 25% slevu. Vůbec jsem to nepochopila. Kamarád mi potom volal, že vyprodávají celou prodejnu a bude sleva 50% na vše. Pak jsem to pochopila. Tak jsem se rozhodla, že tam ve středu zaskočím s mužem pro nějaké věci do domácnosti. No, normálně scénka jako z grotesky. Pouštěli na etapy, aby se celý krám nezaplnil a před Rossmannem byla fronta tak 50 lidí. Šla jsem si postěžovat ke kamarádovi a řekla jsem, že možná se půjdu mrknout ve čtvrtek ráno. On mě požádal, jestli bych mu něco nekoupila a já trubka souhlasila. Do večera jsem měla "kilometrový" seznam a proto jsem musela ráno vstát a jet tam do té jámy lvové. Otevíračka v 9:00 a já byla už třetí ve frontě. Připadala jsem si jako za komačů, když se stály fronty na banány. Po pár minutách jsem se ohlídla a za mnou bylo minimálně 30 dalších lidí. Chtěla jsem to zalomit a odejít, jenomže, když už jsem stála ve frontě a slíbila jsem, že něco přinesu, tak jsem nemohla jen tak odejít. Ještě před devátou si nakoupila vedoucí prodejny (cca 3-4 velké košíky z Alberta). Po namarkování nákupu zjistily prodavačky, že jim nejde načíst 50% sleva a do poslední minuty to řešili. Pak se začala otevírat brána a nastalo hotové peklo. Ženské braly útokem úplně všechno, chlapi táhli vozíky (jak malé rossmanní košíky, tak velké albertí vozíky) a snažili se držet tempo se svými drahými polovičkami. Všichni do sebe naráželi a nastal velký chaos. Já šla cíleně po věcech, co jsem měla na seznamu a po těch, co jsem chtěla já. Polovinu věcí už tam ani neměli. Musím konstatovat, že to byl můj nejrychlejší nákup v drogerii. Za půl hodinky už jsem stála u kasy a platila. A cože jsem si odnesla?


Nákup pro kamaráda, resp. jeho přítelkyni, a moje poznatky:
Essence Get Big Lashes (waterproof) - má opravdu objemný kartáček, žádná umělotina.
Essence lak na nehty 104 - je to taková sladká růžová s třpytkami
Essence lak na nehty 03 - z kolekce Nude. Opravdu hezký odstín.
Dermacol kompaktní pudr s krajkovou mozaikou - balení je dost fórové a už kvůli němu bych si tento pudr nekoupila.

Můj nákup:
Ryor bylinné tonikum - začalo mi vyhovovat a proto jsem si ho nakoupila do foroty. Radši :D
STR8 Original - sprcháč pro muže, aby nepřišel zkrátka.
Rimmel rtěnka z kolekce Kate Moss č.01 Rouge Noir - opravdu rudá rtěnka. Jsem zvědavá, jestli se odvážím jí nosit na denním světle.
Maybelline Rocket Volume Express Mascara - má umělohmotný kartáček. Je pekelně černá. Řasy jsou s ní v celku v pohodě, ale na řasenku od Dermacolu asi nemá. Navíc mě štvalo, že nejde moc dobře odlíčit, až po několika pokusech a vatových tamponech.
Rimmel Match Perfection Make-up v odstínu 103 True Ivory - nemohla jsem se rozhodnout, zda odstín Ivory nebo True Ivory. Nakonec jsem se rozhodla pro tmavší odstín dost na rychlo. Doma jsem zjistila, že je možná moc tmavý. Proto ho používám v menším množství. Ale je fajn. Určitě na něj napíšu recenzi. 

Potom jsem ještě zaskočila do DM a nikdo tam nebyl. Kupodivu. Normálně jsem se musela zeptat prodavačky, jestli mají otevřeno :D Byla dost nepříjemná a odsekla, že jo. Koupila jsem ještě vatové tamponky, odlakovač a micelárku od Dermacolu. Chystám srovnání s tou Biodermí.

No po tomhle zážitku už nechci drogérku zase hodně dlouho vidět. Maximálně nějakou parfumérku, kam se nikdo nehrne nebo klasický e-shop, kde si nakoupím hezky z pohodlí domova :)
Co vy a slevy? Nakupujete rády ve slevách nebo vás nechávají chladnými?

Petra

PS: Ještě bych vás chtěla upozornit na právě probíhající GA u Lucifrid o produkty značky Benefit. Tak se můžete zapojit :)

22 comments

  1. Ccccože? V Brně v Olympii je má nej prodejna Rossmann. Teď budu muset až dozadu do KrPole.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Dobrá mystifikace, to mi nedošlo. Myslím Olympii v PLZNI!!! :)

      Delete
    2. Aha, tak to jsem netušila, škoda, budu v Plzni až v pondělí...Ale je fakt že jsem nikdy moc nechápala proč je tam vedle sebe DM a Rossman :D

      Delete
    3. No tak Rossmann byl vždycky levnější než DM. Na náměšstí jsou taky "kousek" od sebe :) Jen si myslí, že smrtelné bylo umístění prodejny takhle v rohu, kam málokdo zajde ;)

      Delete
    4. Uff, už jsem se lekla, že v Brně :D V Olympii je Rossmann nejlepší!
      Btw, závidím! :) Klidně bych se tam šla porvat :D

      Delete
  2. Ježkovi oči.. dokážu si to představit.. :-D :-D. Máš můj obdiv, že jsi to zvládla ;).Asi bych na to neměla nerva ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si myslela, že taky zdrhnu, ale když už jsem tam stála tu frontu a bylo 9:00, tak se mi nechtělo :D

      Delete
  3. Ach néé...víkend jsem v práci a ani nevim, jestli tam má cenu chodit v pondělí :( No nic, aspoň jsem "ušetřila":) jinak rocketku závidim a chci jí taky ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nevím, dekorativky tam měli hodně, ale ve čtvrtek. Už tam neměli takové ty klasické věci do domácnosti a největší hitovky. ;)

      Delete
    2. Pasu po dekorativce, tudíž naděje pořád je :) Díky za info!

      Delete
    3. Naděje umírá poslední, ale nechci nic slibovat ;)

      Delete
  4. To mi připomnělo to davové šílenství v Americe, když tam jsou taky někdy takové slevy (nebo to byly svatební šaty? něco podobného). Ale chtěla bych to někdy zažít (aspoň z toho pocitu Ameriky :D). Ale asi bych pak po návratu domů byla dost zklamaná, že nemám to, co bych chtěla (a nebo bych naopak do vozíku házela vše, co by mi přišlo pod ruku :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toho jsem se chtěla vyvarovat, bezmyšlenkovému házení věcí do košíku. Přeci jenom myslím na svoje předsevzetí více spotřebovávat :) Já bych teda ty americký tlačenky zažít nechtěla, když slyším, kolik lidí je vždycky ušlapaných :(

      Delete
  5. Dermacol pudr O2 si kupuji dlouho a moc mi vyhovuje.To balení nic moc,ale nevadí mi to,víčko prostě opatrně dovřít a nikdy mi neprasklo.Jinak,koupila jsem si teď zelenou řasenku od Dermacolu a je úžasná.Jinak slevy mám ráda(ovšem ne v tomto stylu,jak popisuješ..),ušetří se nějaká ta kačka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Až spotřebuju svojí současnou Dermacolku tak do té zelené asi půjdu. Jinak ten pudr, já bych ho mít nemohla s mým prostorem v kabelce. Hned by mi praskl :)

      Delete
  6. Tak to je super! :) taky bych chtěla takové slevy! :D

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Tak to bych taky uvítala takovouhle slevu! :D :) Ale na druhou stranu mačkat se tam s dalšíma sto lidma...

    ReplyDelete
  9. Potom na ten make-up Match Prfection of Rimmel raj recenziu , lebo veľmi sa pre ňeho rozhodujem ale mám dosť problematickú pleť a všade inač rozprávajú :D samozrejme 100 ľudí 100 chutí , ale lepšie si prečítať viac recenzií a potom sa podľa toho zariadiť :) Takže budem čakať :)

    BašenKa

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.