Tuesday, January 15, 2013

SKINFOOD Peach Sake Pore BB cream

Ahoj všem,

dnes tu mám po vás recenzi na další BB krém v mé sbírce a to na Peach Sake Pore BB cream od značky Skinfood. Tato korejská firma je známá tím, že do svých výrobků dává výtažky z přírodních věcí jako jsou broskve, houby, med, hrozno a jiné další mnamky. Více si o této značce můžete přečíst na TÉTO stránce. Mně osobně je tato značka velmi sympatická. Líbí se mi jejich obaly a výrobky, které vždycky strašně krásně voní! A to myslím smrtelně vážně. 

Ted už tedy k samotnému BB krému. Krém je v tubě, která má dokonce i praktickou pumpičku. Mohlo by se zdát, že je celé balení trochu vachrlaté, ale to je omyl. Pumpička je bytelná a stále drží i po x použitích. Obsah celého balení je 30 ml. Dost mi překvapilo při prvním pumpování to, že byla tuba naplněná vzduchem a po prvním použití se smrskla na polovic. Krém jsem koupila na Ebay za 8.36$ s poštovným zdarma.

První co vás však na krému zaujme je jeho vůně. Voní po broskvích. Je to jako byste se mazaly přímo broskví a ta vůně je návyková :) Krém má SPF20, což už je celkem dobrá ochrana proti sluničku, i když by plet snesla o něco vyšší faktor. BB krém má celkem hutnější až pastózní konzistenci. Musí se pořádně vetřít do obličeje, jinak asi udělá kocoury. Krém je určený na smíšenou až mastnou plet, takže bych ho nedoporučovala na plet sušší, jelikož trochu vysušuje a u této pleti by mohl nadělat paseku v podobě šupinek. Krém však dostatečně hydratuje a plet je po něm strašně jemná a vláčná. Já jsem vždy po jeho nanesení ještě celý make-up zafixovala transparentním pudrem, během dne je potřeba obličej ještě jednou přepudrovat. Pro jistotu. 

Krém má oranžovožlutý podtón. Tvář krásně rozjasní a sjednotí její barvu. Krycí schopnosti jsou nízké až střední. Na výrazné fleky nebo nedokonalosti bych doporučila použít korektor. Lze také použít bázi pod make-up, na které krém bude držet jako přilepený. Výdrž je obstojná a odhaduju jí kolem cca 10-12 hodin. Vždycky na závěr dne najdete na odličovacím tamponku tak cca tříčtvrteční množství krému, než jste nanesly ráno.

Můj verdikt: 5/5 - je skvělý.

Máte s ním nějaké zkušenosti? Nebo s nějakým jiným korejských kámošem?

Petra

20 comments

  1. Zatím s touto značkou žádné zkušenosti nemám, ale chystám se mít... :)) Je mi totiž moc sympatická. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě vyzkoušej. Za sebe mohu vřele doporučit :)

      Delete
  2. kvůli těm nízkým krycím schopnostem by pro mne asi nebyl vhodný :) ale článek se ti moc povedl :)

    ReplyDelete
  3. už jsem se na ně dívala, ale z různých swatchů mám pocit, že je trochu tmavší než je na asijské bb zvykem, takže se možná nejdříve podívám po vzorečku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je určitě o trošku víc tmavší, resp. oranžovější, než třeba takový BB krém od Skin79 VIP Gold. :)

      Delete
  4. Vypadá fakt zajímavě, ale obávám se, že by mi barevně nesedl...ale líbí se mi balení i název:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslím, že se dost přizpůsobí barvě pleti, ale mlžu doporučit i další BB krémy od této značky. Plánuju na ně další recenze :)

      Delete
  5. Používám ho jako korektor a oproti YSL Touche Eclait mi vydrží celý den.

    ReplyDelete
  6. Tak tohle je jeden z mála, který mě opravdu zaujal! Protože ovocíčko já můžu... :-D

    ReplyDelete
  7. Ta vůně musí být skvělá :) já ale potřebuju vyšší krytí.

    ReplyDelete
  8. Já už po nich pokukuju nějakou tu dobu, hrozně se mi líbí balení a to že voní po ovoci, jen by mohli víc krýt.. Nemáš náhodou jiný který kryje víc než tento od SkinFood? :)

    ReplyDelete
  9. Já bych teda hodně ráda vyzkoušela nějakého korejského kamaráda, tak snad letos už seženu opravdový BB Cream :).

    ReplyDelete
  10. Ahoj:) prosím tě, od jakého prodejce jsi objednávala?:) Děkuji za odpověď:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, už si to nepamatuju přesně (ebay maže minulost nákupů), ale myslím si, že to byl prodejce cosmeticmarket2012. :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.