Friday, January 25, 2013

Skinfood Good Afternoon

Hezký den všem,

konečně jsem se také po týdnu dostala k blogování. Tenhle týden byl tak vyčerpávající, že už mi nezbývaly síly na to něco psát. Dnes se síly tak nějak vrátily a já tu mám pro vás mini recenzi na další moje BBčka od firmy Skinfood. Jedná se protentokrát o řadu Good Afternoon. Mám dva kousky z této řady. Jeden je Peach Green tea a druhý je Honey Black tea. Oba jsou v odstínu 01 Light Beige a mám je z Ebay.

Skinfood Good Afternoon Peach Green tea
Tento BB krém jsem si objednala spolu s předchozím BB krémem, o kterém jsem psala TADY. Je určený pro mastnou pleť a má vytvářet matující efekt. Má SPF 20 PA+, jako všechny BBčka z této řady. Obsahuje výtažky z broskví a zeleného čaje, které mají pleť rozzářit a dát jí zdravý look. Moc se mi líbí balení. Vypadá jako sypaný čaj, ale místo sypaného čaje je uvnitř tuba o velikosti 30g. Krém voní hlavně po broskvích a někde v dálce cítíte i zelený čaj. Co se týče matujícího efektu, tak asi nějaké zárodky tam jsou, ale stejně bych doporučila ještě pro jistotu přepudrovat. Krycí schopnost je střední. Konzistence je krémová a roztírá se celkem dobře. Já jej nanáším pomocí štětce, ale myslím, že i prsty poslouží stejně :)

Skinfood Good Afternoon Honey Black tea
Tohle BBčko mám celkem krátce a už teď jsem se do něj zamilovala. Je určený pro suchou pleť a má SPF 20 PA+. Má plnit funci dostatečné hydratace po celý den a zajistit pleti zářivý vzhled. Tento BB krém obsahuje výtažky z medu a černého čaje, což můžete cítit již při prvním použití. Jeden čas jsem byla závislá na černé čaji s medem a citronem. Tenhle krém voní úplně stejně :) Krém má stejné balení jako přechozí a to 30g. Co se mi líbí na tubě tak je jakási "zarážka" ve víčku, která zabraňuje vytečení krému z tuby. Krycí schopnosti jsou též střední. Pleť je opravdu dobře hydratovaná a rozzářená po celý den. S menším přepudrováním vytváří opravdu svěží efekt.Konzistence je hutnější než u přechozího krému a tudíž se nezotírá tak dobře jako jeho předchozí bráška. Ale není to taková hrůza.

 Jsem spokojená s oběma krémy a mohu vám je vřele doporučit. Určitě neprohloupíte, pokud si jeden z nich objednáte a vyzkoušíte. Samozřejmě firma Skinfood nabízí v této řadě ještě další varianty tohoto BBčka, takže si můžete vybrat z několika dalších variant této řady.

Petra

10 comments

  1. Néé, prosím SkinFood už né, moje peněženka je v ohroženíí! :-D Skvělá recenze, krásné výrobky, vůbec mi tedy mé předsevzetí o neutrácení neusnadňuješ :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si dala stejné předsevzetí a mně ho rozhodně neusnadňuje Ebay :D

      Delete
    2. O té mi ani nemluv, k tomu ještě etsy.com a předsevzetí je v pytli... :-D

      Delete
    3. Jéé tak to jsem neviděla. Musím tam juknout :)

      Delete
  2. pořád si nejsem jistá, jestli mi sedne odstínem, každopádně vzorečky už jsou na cestě, tak se to brzy dozvím. :-D a pokud mi to barevně sedne, tak jdu do něj. tato BB jsou mi hrozně sympatická.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No podle toho, co jsem četla u tebe na blogu, tak jsi vyznavačka porcelánové pleti a nevím nevím, jestli ti budou vyhovovat ;) Uvidíme, jsem na to zvědavá, jak ti sednou. Už se těším, až o nich napíšeš na blog ;)

      Delete
  3. a v porovnání s tím prvním bbčkem, co jsi před nějakou dobou recenzovala tím broskvovým..přijde ti tento s tím zeleným čajem lepší/horší? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenhle se mi líbí a vyhovuje o něco víc než ten předchozí :)

      Delete
  4. Naprosto impulzivně jsem si po přečtení tohoto článku objednala z ebay jiného fešáka z této řady,konkrétně Lemon&Rose, první BB v mém životě, tak jsem na něj pořádně zvědavá:D

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.