Saturday, January 26, 2013

Maybelline Affinitone kompaktní pudr

Ahoj všem,

mám tu pro vás rychlý tip na dobrý nákup v Rossmannu. Všude čtu, že vedle Stay Mate pudru od Rimmelu, je oblíbeným pudrem Affinitone od Maybelline. Tedy hlavně kvůli jeho kompaktnosti a kvůli tomu, že má zrcátko a tudíž je lepší i do kabelky.

V DMku jsem se rozhodovala mezi Stay Mate a Affinitonem a celkem jsem byla rozhodnutá pro stálici Rimmelu, jelikož stála méně (cca 120Kč, kdežto jeho kolega cca 180Kč). Pak jsem si řekla, že se ještě skočím mrknout na cenu do Rossmanna a hle mají na některé Maybelline věci akci a já zmiňovaný Affinitone sehnala za 100Kč. Stay Mate stál 109Kč, ale tam mi vadilo, že je celkem nevhodný do kabelky. Takže pokud ho máte rády, tak si tam pro něj skočte. :)
Vybírala jsem mezi odstíny 14 a 09 a nakonec jsem si vybrala odstín 09 Opal Rose. Odstín 14 se mi zdál, že má až moc nažloutlou barvu. Odstín 09 má růžový podtón a je spíše transparentní, takže vás zbytečně moc neobarví. Balení je bytelné, zrcátko dostatečně velké. Jediné, co mi vadí, je ta houbička nebo kus čehosi. Když pudr otevřete, tak se z něho vypadně hygienicky zabalené cosi. Já jsem si připadala z prvu jako na planetě opic. Vůbec mi nešlo se dostat k tomu polštářku. Když jsem se k němu nakonec probojovala, tak mi pořád padal z ruky. Je strašně tenký a neforemný. No osobně si myslím, že na tento pudr bude stokrát lepší obyčejný štětec. Jinak výdrž je asi cca 12 hodin

Můj verdikt: 4/5 - ten polštářek je skoro nepoužitelný :(

Máte s ním zkušenost?

Petra

14 comments

  1. Já skoro vždycky nakonec dojdu do Rossmanna, kde je všechno mnohem levnější :D.

    ReplyDelete
  2. s tímto pudrem zkušenosti nemám, ale už je to za krátkou dobu již několikátá kladná recenze na pudr.. takže ted nevím, který vyzkoušet jako první :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já až dodělám tenhle, tak půjdu do toho Stay Mate, ať mám srovnání :)

      Delete
  3. Mám ho doma a je fajn, i když mám teď svého favorita a ostatní zanedbávám:)

    ReplyDelete
  4. Mám ho doma, ale rozmýšľam že si kúpim ten krajkovaný od Dermacolu..Vraj kryje, takže uvidím :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jedu na to zmatňování. Krytí mi zajistí korektor :)

      Delete
  5. Měla jsem ho a zdál se mi celkem fajn, do kabelky super :)

    ReplyDelete
  6. zkušenost s ním nemám, ale už dlouho ho chci vyzkoušet:)

    ReplyDelete
  7. Dneska jsem se na něj šla do Rossmanna podívat, ale všechny odstíny mi připadaly strašlivě tmavé :-(

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.