Wednesday, January 09, 2013

Holika Holika PRAHA blossom

Ahoj všem,

dneska tu mám pro vás mini recenzi na jednu korejskou lahůdku. A když myslím lahůdku, tak opravdu myslím, že to bude stát za to :)

O vánocím jsem přemýšlela o hydratačních maskách a usoudila jsem, že nějakou takovou musím mít. Jelikož jsem však chtěla zkusit něco, co tady v Čechách není, tak jsem zabrouzdala na Ebay a hledala v nabídce prodejců korejských značek. Když už jsem byla opravdu bezradná, protože jsem si nedokázala vybrat, tak jsem narazila na tuto masku. No uznejte nemohla jsem jí tam nechat, když se jmenuje Praha! Fakt jsem to objednala jen a pouze na základě jména. :D Obal má pěkně růžový, má klasický šroubovací uzávěr a balení má obsah 120ml. Stál asi $16.99 s free shipping :)
Jedná se o tzv. Sleeping mask. Tudíž se nanáší po večerní hygieně, neoplachuje se. Prostě s tou maskou jdete spát a ráno se vzbudíte s pěkně hydratovanou tvářičkou.
Konzistence je hodně gelová a proto se skvěle roztírá. Není vůbec mastná a nezanechává tedy mastný film. Rychle se vsakuje a tak jí nebudete mít rozpatlanou po polštáři, když půjdete spát. Voní strašně krásně a jemně po květinách, resp. po jasmínu. Já květinové vůně moc nemusím, ale tahle se mi opravdu líbí. Po aplikaci se nejdřív cítíte trošku upatlaně, ale to do několika minut zmizí a pak je pleť hebká jako prdýlka. Ráno jsem se vzbudila a pleť byla krásně hebká a hydratovaná, vůbec ne přemaštěná a unavená, za což dávám velké plus! R8no stačí akorát provést ranní hygienu a vše je hotovo. Myslím, že používám této masky nic nezkazíte a vaše pleť bude i přes noc hydratovaná a ráno nebudete vypadat tak unaveně, pokud se moc nevyspíte :)

Největší sranda byla ale s popisem výrobce. Musela jsem si to přečíst opravdu hodně podrobně. Popis na obalu totiž říká, cituji: "It presents moist blooming skin with hot spring water with jasmine and bo tree contained, which can be seen at beautiful markets of Prague." Když jsem si ale do vyhledávače, co že se to dá vidět na těch našich českých trzích, tak jsem se nestačila divit. Výrobci z Koree nám do centra naší republiky zasadily posvátné budhovy stromy zvané Bodhi Tree. Takže buď to svědčí o neznalosti zeměpisu nebo doufali, že zaujmou názvem a že Češi si tuto masku nikdy nekoupí :D

Tenhle týden je pro mě dost náročný. 3 ze 3 zkoušek jsem neudělala a to mě ještě v pátek čeká další, tak mi držte pěsti! Ale aby toho nebylo málo, tak mi dneska přišel balíček, na který jsem se těšila jako malá. A co v něm bylo? Snad vám fotka napoví :)
Zdroj
A co vy? Máte nějaké zkušenosti s maskami na spaní?

Petra


8 comments

  1. Achjo, já ž prostě taky musím vyzkoušet nějaký korejský výrobek. Prostě musím, nejlépe BB :)... s těmi zkouškami s tebou soucítím, jsem na tom podobně...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě zkus, jsou mnohem lepší než všechno tady u nás a ještě ke všemu to moc nestojí ;)

      Delete
  2. To si neumím představit, že bych nanesla masku a už jí nesmyla :D.

    ReplyDelete
  3. na zkoušky držím pěsti, jsem ráda, že už to mám za sebou...
    ty spací masky jsem nepochopila, ted mám jednu od te natur siberica, ale fakt nechápu, proc je to maska a ne krem...muj mozek to nebere :)
    Jinak to vypada krasne a kdybych ji nekde na ebay videla, tak bych ji mela tez doma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, stále je to na bodu mrazu, takže pěsti se budou hodit :) JJ, právě na tu jsem se u tebe moc těšila a těším :) Defacto je to to samé jako noční krém, ale má řadu dalších výhod jako anti-aging nebo "bělení" pleti. Ale jinak je to asi jedno a to samé :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.