Wednesday, December 26, 2012

Vánoční dárečky vol.1

Povánoční ahoj všem,

tak jak jste si to užily děvčátka? Já moc :) Mám tu pro vás ochutnávku dárečků, které jsem dostala u přítele doma. Asi jsem byla moc hodná, protože jsem toho dostala pěknou hromádku :) Nefotila jsem vám dózy a misky od Tupperware, které jsme dostali s mužem napůl. Přeci jenom jsou o užitečné věci, ale ne kosmetické. A proč vol.1? Protože v sobotu nás čeká další Ježíšek u nás v Chomutově :)

Ježíšek u Oriflamu vybral to nej. Sada Milk&Honey je moje nejoblíbenější. Hezky pokožku vyživí a zanechá ji jemnou, hebkou a krásně voňavou. Pleťový krém Pure Nature s levandulí a borůvkou je pro mě novinka, ale úplně božsky voní! Vůně Sparkle in Paris je nevtíravá, svěží a nasládlá. Tak uvidíme, koukala jsem, že něco z této řady dostala i Rendy :)


A tady hlavní dárek od muže. Body Eau de Toilette od Burberry, kterou jsem si přála :) Má 85ml a jsem zvědavá, za jak dlouho mi dojde, jelikož je fakt velká.

Hlava:
- zelené jablko, broskev, absinth

Srdce:
- růže, santalové dřevo, čaj

Základ:
- pižmo, kašmír, jantar, vanilka


Já jsem nadmíru spokojená. A co vy? Byly jste s Ježíškem spokojené? Přály jste si ještě něco jiného?

Petra

18 comments

  1. Teda ta voňavka je překrásná!! :) A i ty ostatní dárky jsou úžasné! :)

    ReplyDelete
  2. Tu Body bych brala taky, je fakt nádherná, mám ji ve vzorečku :3 Závidím moc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si jí vybrala úplně náhodně a doufám, že mi ještě dlouho vonět bude :)

      Delete
  3. Super dárky :) já byla spokojená letos až nadmíru :)
    http://nemesisjournal.blogspot.cz/2012/12/jezisek-se-letos-vyznamenal.html

    ReplyDelete
  4. sparkle in Paris vypadá na hit vánoc. jsi už asi čtvrtý blog, kde z této řady něco vidím. a já sama jsem dostala hned čtyři kousky. :-) a voní naprosto úžasně.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je pěkné. Mně taky voní, ale Burberry je Burberry :)))

      Delete
  5. ten krém s borůvkou voní nádherně, ten bych brala znovu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tchýně má celou sadu, kterou jsem si očuchala...všechno je strašně moc fajn! :)

      Delete
  6. Krásné dárečky :). A ty jsi z Chomutova? :) Jako malá jsem tam jezdila každé prázdniny za tetou ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Jojo jsem, celých svých 19 let jsem tam bydlela :)

      Delete
  7. Ten krém na obličej mám úplně stejný, má nádhernou vůni :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Že jo. Já jsem myslela, že se po prvním namazání sním :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.