Sunday, December 16, 2012

TAG: Můj chlupatý kamarád - ZOE

Ahoj všem,

dnes jsem si pro vás připravila TAG na téma Můj chlupatý kamarád (My furry friend). Tento příspěvek jsem rozdělila do dvou, jelikož mám 2 chlupaté kočičí kamarády :) Ten dnešní je věnován mé první kočce Zoe. 

1) Jaké má tvůj mazlík jméno?
Jmenuje se Zoe. Je to celkem zvláštní jméno, alespoň podle mě. Vybírali jsme ho s mužem z jedné z těch stránek s kočičími jmény. Už jsme byli zoufalí a nakonec muž řekl: "Co třeba Zoe?" a já souhlasila :) 

2) Jaké je plemeno?

Jo to klasická kočka domácí, dnes tedy vznešeněji řečeno Kočka evropská. Přemýšlela jsem o kočce s rodokmenem, ale později jsem si řekla, na co kočku za tisíce, když je všude tolik opuštěných kočiček. Navíc mi přijde, že s normálními kočkami je větší sranda, protože nejsou tak přešlechtěné :)

3) Jak dlouho svého mazlíčka máš?

Domů jsem si jí vezla přesně 29.6., v den svých bakalářských promocí. Takže dneska jsme spolu už rok a půl.

4) Jak si ke svému mazlíčkovi přišla?

Cca tak v únoru 2011 jsem přesvědčila svoje rodiče v CV, aby mé sestře pořídili kočku (nechtěli jí koupit psa). Sestra mého přítele má přítele a jeho děda (to zní hrozně :D) má kočku, která má pořád koťata. V tu dobu se jí dvě narodili - mourovaté a černobílé. Mourovaté kotě si zabrala mamka. Já jsem zprvu žádnou kočku nechtěla, ale když jsem se dozvěděla, že ho chtějí zabít, protože ho nikdo nechce, tak jsme si ho vzali. Bylo to rozhodnutí na poslední chvíli, ale nelituji toho! :)

5) Jak starý je tvůj mazlíček?

Zoe se narodila 27.4.2011. Tak asi tak je stará :) 

6) Jaké nejkurióznjěší vlastnosti tvůj mazlíček má?

Jmenuji se Zoe a ráda čichám smrduté boty :D  

7) Co pro tebe tvůj mazlíček znamená?

Hodně! Je to moje první "opravdové" zvíře, pokud nepočítám křečky a morčata. Vždycky, když je mi ouvej, ke mně přijde a začne se tulit a vrnět. Ona totiž moc často nevrní. Jsme na sobě vážně závislé. Když jsme jednou odjeli na celý víkend pryč a dávali jsme je na hlídání k přítelovo rodičům, tak prý celý víkend nespala a mňoukala celou noc. Měly jste jí vidět, když jsme přijeli. Nikdy jsem neviděla šťastnější kočku :) 

8) Jaké má tvůj mazlíček přezdívky?

Nejčastěji jí říkám čuníčku, zlato, slunce moje a když mě zlobí, tak je to Mortyša.


Aktualizace: Můj chlupatý kamarád č.2 - Joel spáchal atentát na můj foťák. Vylil do něj sklenici vody. Takže musím čekat, až mi celý vyschne a tudíž nevím, kdy se dostanu k dalšímu focení výrobků a tudíž i k novým recenzím :-/

7 comments

  1. já mám z koček, nevím proč, trošku respekt :) ale některý jsou roztomilý :) Ale přeci jen mám radši pejsky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem vždycky chtěla psa, ale co mám kočky, tak mi přijde, že jsou méně náročnější na péči :)

      Delete
  2. To je super, určitě to sepíšu i o mých dvou chlupáčích :).

    ReplyDelete
  3. Jůůůů, zlatíčko :) Vždycky jsem chtěla kočičku a nakonec mám úplně něco jiného :D Udělám podobný TAG i o svých mazlíčcích :))

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.