Tuesday, December 04, 2012

New in!

Ahoj všem,

dneska mi přišla mnou hodně očekávaná zásilka z Korey. Čekala jsem na ní poměrně krátce, ale strašně jsem se na ní těšila. A co obsahovala? :)

Objednala jsem si dva BB krémy. Oba dva jsou značky Skinfood. Tuhle značku jsem chtěla moc a moc vyzkoušet. Jeden je Good Afternoon a druhý je Peach Sake Pore BB cream. Oba dva krémy mají SPF 20 PA+. Obě dvě "bíbíčka" jsou pro mastnou pleť. Zatím jsem jen stihla vyzkoušet vůni. Peach Sake Pore voní nááádherně po broskvích a Good Afternoon voní svěže po broskvích a zeleném čaji. Navíc Good Afternoon má stašně roztomilé balení. Vypadá jako krabička na sypaný čaj. :)
K nákupu jsem též dostala spoustu vzorečků, které budou náležitě využity. Mezi vzorečky jsem našla BB cream od značky Skin79, Skin Repairing Snail Cream od značky ElishaCoy a Intense+Care Dual Effect Sleeping Pack od značky Tonymoly. Můžete se těšit na recenze :)

Co vy? Líbí se vám? Zkoušely jste nějaký z těchto BB krémů?

Petra

11 comments

  1. super, strašně ráda čtu o BB a to těhlech jsem ještě nečetla :), takže se na recenze určitě těším :))

    ReplyDelete
  2. Já jsem si nedávno objednávala ten Good afternoon, ale nechám si ho až na léto, jde trochu nečekaně do oranžova, a teď, jak jsem bledá, jde ten nepoměr odstínů trochu vidět :( ale v létě bude určitě eňo ňůňo, moc se na něj těším :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ho budu používat. Mně přijde do růžova, takže pro mě ideální :) Ale na léto bude OK :)

      Delete
  3. tyjo ten "merunkovy" serum jsem mela a je super (je na prvni fotce)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sérum jsem ješte nezkoušela, ale uvidím, jak mě to osloví :)

      Delete
  4. Ty jsem ještě nikde neviděla, těším se na recenze :).

    ReplyDelete
  5. ten good agternoon mám už asi půl roku a jsem nadšená. Dlouho byl můj nejoblíbenější!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem si ho pořídila na tvůj popud, když jsem o něm u tebe četla :)

      Delete
  6. Tak tyto krémy vidím úplně poprvé a nevím, který se mi zdá lepší. Jsou perfektní, já hodně dám na vzhled balení. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně se taky strašně líbí obaly, ale zase jsem realista a vím, že obalem se nemaluju :) Zatím poctivě zkouším, takže recenze určitě bude :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.