Wednesday, December 19, 2012

CHI Silk Infusion vs. Silk Therapy

Ahoj všem,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na dva produkty od značky Biosilk. Jedním je CHI silk infusion a druhým je Silk Therapy. Od obou mám jen malá balení. Silk Therapy jsem si koupila na popud Plum, která o něj stále básní a ten druhý jsem dostala v listopadovém Senzaboxu. 


CHI silk infusion 15ml
Chtěla jsem ho vyzkoušet, vážně chtěla. A tak jsem ho dostala v Senzaboxu, který podle mě nebyl zas až tak moc vydařený. Ale to je na jiný článek. Přišla mi malá stříbrno šedivá lahvička s červeným víčkem. Pozitivum bylo, že balení bylo ještě pro jistotu zalepeno fólií, abychom měly jistotu, že je opravdu nový. I když u někoho jsem viděla i načatý. Moc jsem se těšila, opravdu moc. Jako pardon, ale co je to za smrad? To používá moje babička jako voňavku na záchod. řekla jsem si, že nebudu mít předsudky a tak jsem ho aplikovala do čerstvě umytých vlasů a vyfoukala. No jako nic moc. Vlasy jsem měla sice o krapet hebčí, ale zato byly hnusně krepaté a ani po vyžehlení nezměnily svou "konzistenci". Do půl hodiny, co jsem byla venku, jsem měla z hlavy obrovský květák. Takže jsem to vyřešila, podarovala jsem sestřenici, která ho snad využije :)

Silk Therapy 15ml
Tohoto prcka jsem si koupila v Douglasu za 49Kč, protože jsem ho chtěla jenom vyzkoušet a po pár použitích jsem propadla jeho kouzlu. Stačí opravdu je malé množství o velikosti lískového oříšku do mých polodlouhých vlasů (cca na lopatky). Tenhle brouček tak strašně náádherně voní. Vždycky se moc těším, až si to do vlasů napatlám. Je to potom hračka vyfoukat a vyžehlit vlasy. Žehlení se mi zkrátilo tak cca na 5 minut celkového času! :) Teď jsem byla znovu v Douglasu a mají ho vyprodaný. Dodávka až po vánocích, takže na něm asi něco bude :)

Určtiš najdete mnoho zastánců CHI a mnoho zastánců Silk Therapy. Možná najdete i některé, které v tom nevidí žádný rozdíl. Já se řadím do kolonky milovnice Biosilk Silk Therapy a nestydím se za to :D

Co vy? Kam byste se zařadily?

Petra

2 comments

  1. Tak to se musím po Vánocích do Douglesu podívat, snad budu mít cestu kolem :).

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.