Sunday, November 18, 2012

MUA Undressed paletka

Ahoj všem,

tuhle krásku jsem sehnala v internetovém obchodě u Plum, ale už teď vím, že si pro ni budu chodit k mé oblíbené Madaleně do jejího e-shopu.


Balení se mi až tak moc nelíbí, ale je mi jasné, že na obal se tady nehraje. Přijde mi to jako od vietnamců. Tento pocit ještě umocňuje i přiložený pěnový aplikátor, který stejně asi nikdy nevyužiji.

Paletka se mi líbila hlavně barevně. Obsahuje samé univerzální stíny, které lze mezi sebou různě kombinovat. Lze s ní vytvořit denní i noční líčení. Kouřové i obyčejné a vždy vypadáte nádherně. Navíc jsem na ní slyšela hodně chvály.A prý je to "kopie" paletky od UD Naked. S UD nemám zatím žádnou zkušenost, takže nemůžu sloužit. Srovnání jsem ale četla u Rendy. Paletku od UD mám však na svém wishlistu, tak snad se někdy dočkám.

Pigmentace všech stínů je skvělá. S použitím báze vydrží celý den bez hnutí. Tmavých stínů stači opravdu jen trošku (jedno"namočení" štětce) a vytvoříte okouzlující kouřové líčení v kombinaci se světlou horní půlkou paletky. Stíny jsou máslové konzistence, ale krapánek práší, což je možná patrné i na paletce samotné.

Já jsem s touto paletkou na výsost spokojená. Opravdu se mi líbí, že je univerzální a máte všechny stíny pohromadě. Mně se vždycky stávalo, že se mi líbílo maximálně pár odstínů a pak kvůli tomu kupuji celou paletku, kterou stejně celou nespotřebuji. Tak jsem to řešila monostíny nebo duo stíny. Tahle paletka však moje problémy vyřešila. 

Cena 196,-Kč se slevou, cena 226,-Kč bez slevy.

Můj verdikt: 4,9/5 - trošku práší.

Máte s ní některá zkušenost? Jak se vám líbí?

Petra

15 comments

  1. nemám s paletkou žádnou zkušenost, ale vypadá senzačně! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jí můžu doporučit. Je cenově dostupnější než UD ;-)

      Delete
  2. Přesně tyto odstíny barev hledám :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak snad jsem pomohla s výběrem. Mají ještě jednu paletku podobnou téhle. Jmenuje se Heaven and Earth, tak se můžeš rozmyslet :)

      Delete
  3. Paletku mám od čtvrtka od Madaleny a je senzační..miluju jí prostě :))

    ReplyDelete
  4. Asi si jí objednám k Vánocům :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za ty peníze určitě. Za málo peněz, hodně muziky :)

      Delete
  5. Wesullko,
    já ji mám také a nemůžu si jí za tu cenu vynachválit.. :) Je pravda, že balení je více než laciné, ale někde se cena asi projevit musela :)

    A také moc děkuji za reklamu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, ale kvalitově je někde úplně jinde nežto balení :) Za reklamu nemáš zač ;) Snad bude u Tebe k dostání stále, jelikož Plum už jí nemá ;)

      Delete
    2. Bude.. už je na cestě do Čech :D :)

      Delete
  6. jedine, co mi na ni vadi je ze prasi. Opravdu dost... ale jinak ji mam moc rada. Za tu cenu neni o cem mluvit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si myslím, že ta prašnost v porovnání s cenou je zanedbatelná :D

      Delete
  7. Já už ji mám na cestě z Anglie a nemůžu se dočkat!!

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.