Friday, November 09, 2012

Malý pomocníček

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás jeden tip za levný peníz. Jendá se o bazlám po depilaci od Ryoru. (Prosím, neplést s balzámem po holení - ten je pro chlapy. Předejdete tak trapasu v drogérce :).


Jedná se balzám, který má pomáhat při podrážnění po depilaci. Zklidňuje pokožku a předchází zarůstání chloupků, alespoň u mě :). Můžete ho nanášet na oholené nohy, podpaždí, intimní místa a třísla. Stál mě v jedné no-name drogérce cca 119,-Kč tuším. V normální drogérce typu Rossmann či DM jsem ho neviděla, což je docela škoda. Balzám má lekhou nezatěžující konzistenci. Je to něco mezi krémem a gelem, tzv. "gelokrém či krémogel" Chcete-li :) Celkem i příjemně voní. Má stašně jemnou, nevtíravou, skoro necítící vůni. Takže se vám potom nestane, že by se vám vůně smíchala s vaším krémem a nevytvoří tak cosi jako neidentifikovatelný odér.

Co mě překvapilo, tak fungoval dobře i po mé nedávné aergické reakci, kdy jsem už nevědela, co mám s tím pálením a červenáním dělat. Tak jsem si nohy natřela tímhle zázrakem a do 10min ani známky po nějakém červenání.

Abych vám alespoň přiblížila můj dnešní bezvýznamný, nic neříkající den, který se mi slévá do jedné šmouhy.

"Jedeme s drahým na sever. - Moje sestra má maturák. - Připadám si strašně stará. - První víkend bez koček. - Co si vezmu na sebe? - Sakra, tyhle boty si vzít nemůžu. - Asi bych se měla najíst. - Ou, mokré prádlo v pračce. - Proboha, vždyť nemám umyté vlasy! - Tůdydů, tůdydá. - Tak sakra kde je?"

Už se vám někdy stalo, že jste prostě vstaly z postele a den prostě jen plynul okolo?

Hezký víkend,
Petra :)

Aktualizace: Tak ten den byl ještě zajímavější. Odmítli mi kartu na benzínce s tím, že tam není dostatečná hotovost, ale na 100% tam byla. Prostě mi blokli mé peníze! Už se mi to stalo podruhé. V pondělí jdu účet rušit. Musela jsem jít do nedaleko-dalekého Kauflandu vybrat. Tam mi bankomat peníze v pohodě vydal, ale jen do povoleného zůstatku :( Pak jsme dojeli do Kadaně na maturák v 18:53. Začátek akce 19:00. Ani jsem se nestihla převléknout. Začalo se mi dělat zle. Motala se mi hlava, bolelo mě břicho a tak.  A ve finále, když jsem čekala u baru na pití, tak mi polil jeden blbeček boty a kalhoty pivem. Po půlnoci jsme konečně byli doma u našich a leželi v posteli. KONEČNĚ!

16 comments

  1. vypadá to na super výrobek :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tyhle stavy znám naprosto dobře :-)

    ReplyDelete
  3. nemám zkušenosti, ale vypadá dobře!

    ReplyDelete
  4. vypadá moc dobře a čtu o něm samé chvály.. ted ale od Ryoru koukám na gel proti růstu chloupků ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi si ty oslavné ódy zaslouží :) Ale u toho gelu nevím, asi bych se hodně rozmýšlela. Chloupky prostě rostou. :)

      Delete
  5. :-) moje mamka si ted koupila od Ryoru jejich novinku na pigmentové skvrny, takže taky určitě zrecenzuju :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to se budu těšit. Myslím, že Ryor je, v poměru k cenám, dost kvalitní kosmetika :)

      Delete
  6. Po tom bych se mohla podívat, také ho máme především, v no-name drogérce :). Den si měla opravdu zajímavý :D :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě můžu doporučit :) A ten den měl dohru, viz. Aktualizace :)

      Delete
  7. no to si mala zaujímavý den :-D a ten ryor, no ja mám problémy so zarastajucimi chlpkami, tak určtie vyskušam:-)

    pozývam na prvu minigiveaway http://nadkinsvet.blogspot.sk/2012/10/moja-prva-rozdavacka-pre-milovnikov.html

    ReplyDelete
  8. vypadá, že tohle bude věc, kterou si budu muset koupit.
    Jinak dny blec jsou fakt nejhorší! A banky mě v poslední době taky pěkně štvou!

    A super blog musím říct, objevila jsem náhodou a líbí se mi design i články a tak celkově :) takže jsem tvůj nový pravidelný čtenář! Tramtadadááá
    a mimochodem za pár hodin u mě končí Giveaway, tak se třeba ještě stihneš zůčastnit :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji a jsem ráda, že se ti tu líbí! :) Bohužel jsem se nestihla zúčastnit. Snad to stihnu příště ;)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.