Wednesday, November 07, 2012

Malé velké radosti

Ahoj všem,

dneska tu mám pro vás ukázku toho, co jsem si v nedávné době pořídila. Začnu asi informací, že v Rossmanu můžete sehnat všechnu dekorativku od Astoru se slevou 25%, což je docela příjemné. Ani já jsem neodolala :)


Astor SKINMatch Blush
Zamilovala jsem se do ní na první pohled. Nabízejí tři různé varianty pro tmavou, světlou a nejsvětlejší pleť. Já mám odstín 02 Peachy Coral. Jedná se o "třítónovou" tvářenku, která obsahuje tři různé tvářenky. Jejich kombinací lze docílit skvělého vzhledu. Ta moje má i jemný shimmering efekt. Krásná je i krabička. Obsahuje štěteček, kretý se zacvakává do "doku", aby nelítal všude po balení. Dále obsahuje i zrcátko pro pohodlnější aplikaci. Štěteček je dost slušný a dá se s ním skvěle pracovat. Cena po slevě: 149,-Kč. Původní cena: 199,-Kč.


Maybelline SuperStay 24H
Tak jsem se konečně rozhoupala a koupila si svůj první make-up. V Rossmannovi ho nabízejí v několika variantách. Já jsem si vybrala 005 Light Beige, z tamní nabídky nejsvětlejší. Rozhodovala jsem se mezi několika dalšími a, ačkoli jsem si myslela, že mi spíše sedí oranžový podtón, tak jsem se rozhodla pro růžový podtón a ten se ke mě hodí daleko víc. Make-up obsahuje technologii Microflex. Vůbec netuším, co to znamená, ale určitě to bude něco fajn :) Co je pro mě hlavní, tak make-up neobsahuje olej. Tak by měl snad vyhovovat i mé smíšené pleti. Cena po slevě: 199,-Kč.



Essence Eyebrow stylist set
Tohle jsem si pořídila jen na zkoušku. Už jsem je vyzkoušela a je to super věcička. Jediné co, tak mi nesedí ani jeden ten pásek na to obočí :) Asi si budu muset skočit ke kosmetičce, aby mi to obočí vytvarovala do slušnějšího stavu :) Cena: 65,-Kč.


Maybelline Color Sensational
Tak tohle je úlovek měsíce! Na tuhle rtěnku jsem narazila ve slevovém stojanu. "Zachránila" jsem jí před rukama lačné důchodkyně a jsem ráda. Jedná se o odstín 605 Precious Beige. Původní cena téhle rtěnky je 169,-Kč, já jí sehnala za 69,-Kč. Odstín je něco mezi béžovou a hnědou s třpytkami. Moc na třpytky nejsem, ale tohle je fakt paráda. Na rtech vydrží i několik hodin, aniž by se smyla. Rty jsou s ní hezky hydratované. Mohu jedině vřele doporučit! :)


Pak jsem si ještě pořídila štěteček na smoky eyes od Essence a ještě řasenku 2000calories od MaxFactor. To je moje opravdová stálice, která nezklame!

Konečně mi přišel i balíček od Plum. Konečně na mě došla i řada s vychvalovaným kondicionérem Aussie. Nádherně voní, jako po Pedru. Má zajímavý uzávěr, asi jako půllitrovka od vody Rajec. Nemá žádné víčko. Hned při prvním pokusu o přičichnutí mi na obličeji přistála sprška kondicionéru. Mohu potvrdit, že i hezky hydratuje :D A dál mi přišla personalizovaná klíčenka. Moc se mi líbila a konečně nemusím lovit klíče v kabele :)

Zaujal vás některý z těchto výrobků? Vlastníte nějaký?
Petra

16 comments

  1. nahlodala si mě s tou tvářenkou, vypadá moc hezky. jak je na tom s výdrží?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ještě jsem to netestovala. Zítra to stopnu, ale dneska jsem jí měla cca 8 hodin a držela perfektně ;-)

      Delete
    2. Dneska mi vydržela 12 hodin a to jsem si ty tváře nekontrolovatelně šmudlala, aniž bych si uvědomila, že nějakou tvářenku vůbec mám :)

      Delete
    3. díky moc, tak teď jsem nahlodaná ještě víc :-D uvidíme, uvidíme

      Delete
    4. Jako já jsem se do ní doslova zamilovala :)

      Delete
  2. Chudák paní důchodkyně, teď si na starý kolena ani nic neužije! :-D

    ReplyDelete
  3. Jé to je super nákup, nejraději bych vyzkoušela aussie, tak snad taky brzy budu mít balíček :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ho budu testovat zítra ráno :) Uvidíme, už se na něj těším :)

      Delete
  4. tiež mám eyebrow set od Essencu a Astor tvárenku by som veľmi chcela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta tvářenka je vážně skvělá a má dlouhou výdrž :)

      Delete
    2. vážne ? :) tak to je skvelý tip, teraz viem,že si ju môžem kúpiť :)

      Delete
    3. Jak říkám, můžu jedině doporučit :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.