Thursday, November 15, 2012

Dobré skutky bývají občas odměněny!

Ahoj všem,

někdy se vám vyplatí dobrý skutek  a vy jste za něj odměněny. Mně se to stalo ve středu v Rossmannu. Možná banalita, ale celý den jsem měla skvělý a měla jsem dobrou náladu :)


 Nejprve jsem šla předat balíček z votočvohoz.cz a byla jsem velmi překvapena milou kupující. Poté jsem šla do FIO banky zrušit jejich pitomý účet, tak mě překvapili, že se prostě na nic neptali a nechtěli vysvětlení, pročpak si u nich nechci ukládat další svoje peníze. Celá procedura trvala cca 15 minut, z toho asi 12 minut čekání ve frontě. Náš vztah byl ukončen během 3 minut přestřihnutím debetní karty. :) 

A poté jsem šla do osudového Rossmannu. Šla jsem rovnou do oddělení s pleťovými vodami, jelikož už mi Clean&Clear dochází. Nemohla jsem se rozmyslet, jestli Clean&Clear nebo Neutrogenu nebo Dermacol nebo nějakou jinou rossmannovskou značku. Nejprve to vyhrál Dermacol, až na tu vůni, resp. smrad, kterého jsem si všimla až u pokladny. Šla jsem to ihned vrátit zpátky do regálu a vzala Neutrogenu. Uvidíme, jestli to bude dlouhodobý vztah nebo jen chvilkové poblouznění :) Pak jsem si stoupla opět do fronty. Předemnou byly dvě postarší paní, resp. babky. Paní, která stála předemnou, řekla té, která zrovna platila, že jí asi vypadl papírek. Platící paní řekla, že není její a nijak se k věci nevyjadřovala. Paní, která upozornila na papírek se už dále také neúčastnila. Bylo mi to blbé, protože  slečna prodavačka měla dlouho frontu a nikdo jí nepřišel pomoct. Tak jsem ty papírky sebrala a podala jí je na vyhození. Slečna měla ironické poznámky vůči předchozí platící (babka, která upozornila na papírky). A mně div nepadla kolem krku a děkovala mi, že dnešní lidi jsou hrozní. Pak mi k mému nákupu a k mému překvapení dala zadarmo sprchový gel od FA jako poděkování. Babka předemnou na to s hrůzou koukala, slečna prodavačka si to moc užívala a já byla vděčná :) Kontrola na kožním dopadla taky dobře a dokonce jsme měli i krásné počasí. Prostě super den :)

Stalo se vám někdy něco podobného?

Petra

13 comments

  1. Tak to mě netěší, žes byla nespokojena s Fio, jelikož k ní chci přejít... Kde byl problém? (vím, není to kosmetické téma, ale tak...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Měla jsem starší kartu ještě od ČSOB a tam se mi peníze odečítaly z disponibilního zůstatku až po několika dnech a s tím souvisela i má blokace peněz. To už se ti nestane, mají své nové karty. Ale já, kdybych si měla nechat udělat jejich novou kartu, tak se mi to nevyplatí, protože u nás v Plzni jsou jen 3 bankomaty (2!!! v jednom nákupním centru a 1 v nákupním centru na konci Plzně) Pro mě daleko pro výběr peněz a abych za každý výběr platila 30 nebo 35Kč nebo dojížděla, tak tak bohatá zase nejsem :)

      Delete
  2. Tak to je hezké :). Nic podobného se mi nestalo, ale také jsem v Rossmannu měla štěstí - rozbila jsem lak a nechtěli abych ho zaplatila :D.

    ReplyDelete
  3. Tak to je opravdu štěstí...někdy se takové veselé dny urodí a člověk ani neví čím to :) horší je to s těmi špatnými dny

    ReplyDelete
  4. Teda nic podobného semi nestalo, ale jevidět že dobré skutky se vyplácí

    ReplyDelete
  5. tak to jsi mela stesti na pani, ja jsem stala na nadrazi (v Klatovech - a za tyden nadrazi vyhorelo) v rade na jizdenku, starsimu dedovi vypadla dvacka ale nevsiml si, zvedla jsem ji a podala mu, ze mu vypadla a on na me vrhl pohled jakoze odkud jsem mu to vytahla, vytrh (fakt vytrhl!!!!) mi ji z ruky a udelal gesto jakoze prede me plivl! Nechapala jsem!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je pěkně hnusný! Někteří lidi jsou fakt šílený. Člověk se snaží a ještě za to dostane div ne vynadáno :-/

      Delete
    2. Ty jo, tak na tohle nemám slov ://

      Delete
  6. To je milé :) Chtěla bych vidět výraz tý báby :D

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.