Monday, October 01, 2012

TAG: What´s in my .... BAG

Ahoj všem,

dnes jssem se rozhodla udělat TAG na téma What´s in my ... Rozhodla jsem se pro kabelku. Strašně ráda si tyto TAGy na všemožných blozích pročítám. Jsem prostě ženská a zajímá mě, kdo co kde má :) Tak snad se vám ten můj bude líbit. Budu to brát postupně, protože obsah mé kabelotašky se dá roztřídit do tří kategorií: věci občasné, věci kosmetické a věci nutné.



Věci občasné

Mezi věci občasné patří hlavně materiály do školy, které prostě musím nosit a basta :) Tahám jen jeden kroužkový sešit, ze kterého si vytrhávám listy a zakládám do šanonu. Zrovna dneska tam mám i o desky navíc. Protože jsem byla na přednášce ze strategického managementu, tak jsem musela vzít navíc vytisknuté přednášky a kontrolovat, jestli mi něco nechybí :) Další kamarádka je kalkulačka. Tu mám už od prváku, kdy se mi před testem z matiky vybila stará kalkulačka ze střední a já po celé Plzni sháněla poslední půl hodiny před testem nějakou baterku nebo alespoň novou kalkulačku :) A samozřejmě nesmí chybět penál s kozlíkem Gustavem. Ano, asi jsem infantilní :D

Věci kosmetické

Tak to vezměme popořadě. Inhalátor Hap-či mám kvůli rýmě, jak jinak že. Sranda byla, když jsem ho sháněla v lékárně a ptala se paní lékárnice, jestli nemá to "Šňupni si". Začala se smát a povídá: "Pro to musíte jinam" :) Používám tampony O.B., žádné jiné. Nejsem zastánce vložek. Další nutnost je skládací hřeben se zrcátkem. Koupila jsem si ho nově, protože ten starý mi praskl v pantech. Je od Oriflame a stál mě 29,-Kč na Aukru :) Další nutnou záležitostí je pilník. Tenhle je od Essence. Stál asi 30,-Kč a je hezky zahnutý, takže se s ním hezky pracuje. Vždycky jsem měla kovový pilník, ale tenhle mi vyhovuje víc :) Žvýkačky pro svěží dech. Balzám na rty od ELFu. Já na něj nedám dopustit. Doporučila jsem ho i kamarádce a ta je z něj taky nadšená. Stojí 39,-Kč na eshopu. Antiperspirant potřebuju. Přece jen nejsem žádné prasátko a nechci otravovat spoluobčany. Novinkou je u mě Panadol. Dost mě teď bolí hlava a moudráky, takže bez něj ani ránu. Dalším kosmetickým doplňkem je krém na ruce. Nynější je od L´Occitane z řady Amande s vůní mandlí. Je skvělý, ale za ty peníze bych si ho asi znovu nekoupila. Stál 195,-Kč. Nedávno jsem si koupila kompaktní pudr se zrcátkem, abych zamezila lesknutí. Je to skvělý pomocník, ale recenzi napíšu později, ať se máte na co těšit. Jediné, co prozradím, je, že stál 149,-Kč :) A nakonec obyčejná gumička. Schválně, na co asi může být :)

Věci nutné

K této kategorii nevím, co bych napsala více. Nutně potřebuji klíče, diář, mobil a peněženku. Peněženku se chystám po výplatě vyměnit za jinou, takže jí neberte moc vážně. Nepovedená koupě na internetu. Už mám vyhlídnutou na ebay krásnou červenou stejného stylu. Hlavně ne růžovou :) Deštník se snažím nosit furt, ale když opravdu prší, tak ho samozřejmě vždycky mám v jiné kabele. Flashku nosím vždycky při sobě, abych mohla sosat veškeré informace od lidí s počítačem :) A takovou starší novinkou je můj Kindlík, kde mám všechno své čtivo. Je to skvělý kamarád na cesty, na pauzu na oběd, v čekárně. Prostě všude, kde se nudíte. A poslední adeptkou je taška na nákup. Je to s ní stejné jako s deštníkem. Nosím jí pořád, ale když jí vážně potřebuji, tak je někde doma :)
PS.: Povšimněte si, prosím, mojí úchylky na červenou barvu. Nešálí vás zrak a ano, vnímavější z vás mají pravdu, miluji čevenou barvu :)

Snad se vám článek líbil. Co vy a vaše kabelkové nutnosti?

Petra


19 comments

  1. I always stuff all my school stuff in my bag!!

    ReplyDelete
  2. Líbil se mi článek, brzy něco podobného sepíšu :). Také nesnáším vložky :D.

    ReplyDelete
  3. jééj toto su moje oblubene články... je to také nakuknutie do sukromia :)
    http://stylzeny.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Skvělý článek,většinou nosím v tašce podobné věci.Ale opravdovou nutností je pro mne kniha nebo časopis-které čtu při přestávkách ve škole,v kavárně nebo při jakémkoliv čekání :-)
    A jsem pravidelnou čtenářkou tvého skvělého blogu.Jestli chceš mrkni i ty na můj blog,budu moc ráda:http://fashionorlife.blogspot.com
    :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na čtení mám právě Kindla. Mám v něm asi 100 knížek, tak si můžu vybírat, co se mi zrovna chce číst. Kdybych to musela všechno tahat, tak bych si asi pořídila knihovnu na kolečkách :D

      Delete
  5. Mám ráda takovéto články :) ač to někomu může přijít zvláštní :D

    Mimochodem máš krásnou peněženku :)))

    ReplyDelete
  6. No téda, ty sis dala s článkem takovou práci! Naprosto úžasný obsah kabelky, to mě vážně baví ;-). Já už svou kabelku na svým blogu odhalila a musím říct, že bych si tam klidně nějaké ty věcičky z tvojí tašky přendala ;-)).
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! :) Koukala jsem. Máš tam taky poklady, které bych sama využila :)

      Delete
  7. Ha ten diar jsem mela taky! Loni, ted mam jiny design a moc se tesim, jaky si od Paperblanks vyberu nasledujici rok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si vybrala u jiné společnosti, o trošku větší :)

      Delete
  8. já mám vždy kabelku plnou těchto věcí i jiných blbůstek, a když něco z toho potřebuji, přehrabuji se v kabelce půl hodiny, protože nemůžu nic najít :D
    http://www.mujerworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Já čím jsem starší, tím jsem toho s sebou ochotna nosit méně :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je fakt, taky jsem toho tahala víc, když jsem byla "mladší" :D

      Delete
  10. Mám ráda tyhle "What's in my..." články :) Přijde mi ale, že toho máš straaašně moc :D

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si někdy přijdu, že mám s sebou celou svou domácnost :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.