Friday, October 19, 2012

Shrnutí Ladyboxu

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás recenzi na ladybox. Možná je pozdě, ale přeci jen bych vám chtěla sdělit své dojmy a pojmy :)


Nobilis Tilia Balzamický krém Elizabeth 50ml
Syrovátka budiž, i ten přírodní základ budiž. Ale co ta "vůně"? Podle Lady je to vůně venkova. Mně se po tom chce zvracet a vůni venkova si představuji dost jinak. Co se týče účinků, tak asi nějak na pleť působí. Nanáším ho večer před spaním. Ráno mám pleť sice lesklou, ale pěknou na dotek. Akorát asi není vhodný pro mastnou pleť, jak bylo psáno.  Po použití se mi začal mastit obličej a musím proto používat velmi malé množství.

Můj verdikt: 3/5 - ta vůně je vážně příšerná!

Pure Fuji tělové máslo 15ml
Oproti předchozímu je tohle učiněný poklad! Mám variantu passionflower, jak jsem se dozvěděla, jedná se o mučenku. Jsem z něho strašně nadšená a to tak, že objednávám velké balení. Skvěle se roztírá, hezky hydratuje. Dá se použít i na obličej. Tahám ho všude s sebou a v případě nouze se hodí i jako skvělý balzám na rty :)

Můj verdikt: 5/5 - ááách.

Sebamed Mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo 20ml
Nevím proč, ale tohle neurazí ani nenadchne. Prostě klasický mycí gel na obličej, který seženete v drogérce. Docela hezky voní a dobře se nanáší. Gel je bílo-průhledný. Příjemné je to cestovní balení. Dá se tedy opakovaně použít na jiné přípravky, pokud budete někam cestovat :)

Můj verdikt: 4/5 - není špatný.

Sebamed Balzám na ruce a nehty 10ml
Tak tenhle krémík mě docela nadchl. Jelikož dělám v baru, kde je tvrdá a chlorovaná voda, tak mám velmi zničenou kůži na rukou. Občas mi tu a tam praskne. Takže to řeším tak, že si namažu ruce silnou vrstvou krému a dám je na noc do rukavic. Po použití tohoto sice praskliny nezmizely, ale to nikdo nesliboval, že:), a ručky byly krásně hebké a voňavé. Jen stále přemýšlím nad jeho koupí, protože 130Kč se mi za krém utrácet teď zrovna nechce. 

Můj verdikt: 5/5 - nadšení.

Color Club lak na nehty 7ml
Tenhle lak by mě strašně potěšil a ráda bych ho používala, ale nepřišla mi zrovna hezká barvička. Jelikož v současné době nevlastním žádný svršek fialové barvy, tak asi poputuje dál. Strašně by mě ale nadchla rudá barvička. Tu bych používala hodně často. Slyšela jsem na ten lak docela chválu, takže asi nebude nejhorší ;)

Můj verdikt: nehodnoceno




 Iswari Snídaňová směs nepražené kakao - lucuma 33g
A tohle je pecka na závěr. V několika článcích jsem se dočetla, že by to nemělo v kosmetickém balíčku co dělat. Ale řekněme si narovinu, že většina reakcí a všeho co se v našem těle děje, se děje podle toho, co do těla strkáme (jíme). Já jsem byla velmi mile překvapena a můžu vám říct, že mi směs velmi chutnala, takže uvažuji o pořízení plného balení. V jogurtu to byla super snídaně nebo po obědě jako super dezert!

Můj verdikt: 5/5 zamilovala jsem se do té chuti!


Ke Garnier BB krému se snad vyjadřovat ani nemusím. Pravidelné čtenářky asi můj názor na tento výrobek znají. Krém jsem ani nezkoušela a rovnou putoval k nové majitelce, které snad vyhovovat bude :)

A co vy? Jste spokojeni se svým obsahem LB? Z čeho jste byly překvapeny nebo znechuceny?

Petra

11 comments

  1. ladybox bych chtěla taky někdy dostat :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak si on ěj napiš ;) Nevím, jestli stále platí jejich akce, že blogerkám je posílají zdarma k vyzkoušení ;)

      Delete
  2. a já jsem si na začátku říkala,jak jsi měla štěstí na lak na nehty a ty takhle...:-D já miluji fialovou barvu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To já si také říkala u ostaních blogerek, když jsem vyděla ty jejich barvičky :D No pokud se budeš zdržovat někdy v Plzni, tak ráda daruji ;)

      Delete
  3. Já jsem si první ladybox neobjednávala.. takže nemohu soudit :) Ale snad to vyjde a mně dorazí ten listopadový ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už ho mám objednaný. Objednala jsem si i Senzabox, abych byla objektivní a mohla posoudit i ty ostatní. Uvidíme :)

      Delete
  4. Jsem ráda, že o výrobcích někdo napsal, já jsem lepší recenzi četla jenom jednu a moc jsem se toho nedozvěděla, takže jsem moc ráda za tu tvou :).

    ReplyDelete
  5. Tělové máslo je opravdu super,už jsem si objednala plnohodnotné balení...A snídaňová směs mě příjemně překvapila...Už se těším na další LadyBOX :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, ta snídaňová směs byla fakt dobrá a to máslo je boží. Už ho mám doma a přenadavám si ho do toho malého balení a táhám ho všude s sebou :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.