Wednesday, October 24, 2012

Senzabox poprvé

Ahoj všem,

dnes opět jen krátký informativní příspěvek. Dneska jsem obdržela svůj historicky první Senzabox. Po tom humbuku okolo reklamy Ladyboxu, apod., jsem prostě chtěla zůstat nestraník a objednala jsem oba říjnové, resp. listopadové. Až všechny přijdou, tak je porovnáme :) Tak alespoň, co mě čekalo v tomto "čísle" :)



- L´Occitane en Provence - Slaměnkový denní krém
- L´Occitane en Provence - Slaměnkový noční krém
- L´Occitane en Provence -Tělové mléko Verbena
- L´Occitane en Provence - Parfém Pivoňka
- Weleda - Mandlový pleťový krém
- Benecos - Natural Kajal
- Purity Vision - Deo krystal 24 hodin
- Dermacol - Satin make-up base
- Elmex - Erosion Protection

Už teď musím říct, že mě moc potěšilo zapojení společnosti L´Occitane en Provence. Dost mě také potěšil krystalický deodorant. Prostě strašně moc pěkných věciček. Uvidíme po vyzkoušení, jaké budou :)

Petra

Na závěr jedna taková vsuvka. Moji nejmilejší pomocníci jsou všude :)

8 comments

  1. Obsah boxu vypadá dobře...:-)
    P.S.:ty máš dvě kočičky?Krásné(miluju kočky,ale doma mám psa :-D).
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, mám doma dvě. Já jsem vždycky chtěla psa, ale už si nedokážu představit, že kočky nemám :) Jsou prostě nejlepší :)

      Delete
    2. My máme kočky a psy zároveň a žijou spolu jako rodní bratři a sestry! :-D A mimochodem já to od začátku říkala, že SenzaBox je super, tento měsíc je obsah fakt parádní, těším se, jaké budou recenze :-)

      Delete
    3. Já jsem taky zvědavá na Ladybox, s čím se vytasí. Zatím ale vede SB :)

      Delete
  2. Naše kočička se na něj také vrhla, hlavně na to "vystlání" boxu, ustlala si do toho sama :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty moje by se do toho nevešli. Kočka vůbec ne a kocour by měl co dělat :)

      Delete
    2. Já sem si koupila lady box a moc mile mě překvapil - a krabicku, kterou sem chtěla využít mi rozkousalo moje půlroční štěně :-)))

      Delete
  3. Moje objednavka senzaboxu dopadla spatne - vubec mi neprisel a kdyz sem to resila, tak to firmu vubec nezajimalo .. mezi tim jsem objednala ladybox a mile me prekvapil :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.