Wednesday, October 31, 2012

Ladybox podruhé

Ahoj všem,

pod louhé odmlce jsem zpět tentokrát s informací o listopadovém Ladyboxu. Nevím, jak ostatním, ale mně se balení líbí více než to předchozí. Černá s růžovou je skvělá a zavírání je také lepší než to předchozí. A teď k obsahu.


V mém LB jsem našla:
- Fleur de Santé Radiant Blush Chestnut Glow 5,2g
           Tady nevím. Zkusím jí, ale moc se mi nezdá barva ani ty třpytky. Že bych konečně měla první dárek k vánocům pro své drahé. Jinak balení je pěkné, obsahuje i zrcátko a zdá se mi, že příliš velké na tak malé množství tvářenky. Dokonce bych uvítala, kdyby té tvářenky bylo víc a ubyl ten štětec, který stejně žádná z nás nepoužívá.

- Fleur de Santé Saténová toaletní taštička
          Ta se mi moc, moc, moc líbí! Hnědá barva s růžovou je moje oblíbená kombinace barev. Taštička je dostatečně velká na všechno, co si přejete. Zamilovala jsem se do ní!
- Yves Rocher řasenka pro krásné řasy 6,5ml
          Nevím proč, ale tato značka nepatří mezi moje vyhledávané. Balení je pěkné, líbí se mi na obalu kytičky :) Ale nejsem si zcela jistá, zda splní všechna má očekávání. Jsem zhýčkaná L´Oréalem a Max Factorem, tak jsem na tenhle zázrak zvědavá.

- Yves Rocher Tělové mléko 300ml
          Tohle tělové mléko asi poputuje dál. Moc mi nevoní a asi bych ho nevyužila. Oblíbila jsem si více tělová másla. Super, další dárek k vánocům :)

- NIP+FAB Tělové máslo Coconut Latte 50ml
          Tak do téhle vůně jsem na první přivonění doslova zamilovala. Voní jako karamely, kokos a hodně dalších slaďoučkých vůní :) Už se těším, až bude k dostání v plné velikosti!

- Pure Fuji exotický masážní a koupelový olej 29ml
           Tak tohle je úlet. Masáže nemám moc ráda a vanu na koupel taky nevlastním :D Navíc teda ta vůně, to vám povím, smrdí jako týden nemyté nohy. Fuj. Jediné, co je obdivuhodné, je to, že se opravdu rychle vstřebává a nezanechává mastný film.
- Reniu obličejové a tělové máslo 15ml
         Tady jsou mé pocity zase rozporuplné. Mám ráda tělová másla, ale zase nesnáším květinové vůně. Tohle tělové máslo je s vůní plumerie. Asi poputuje na vyzkoušenou někam dál. Nebo zacpu nos a poperu se s tím :) Akorát mi přijde, že je to to samé jako předchozí Pure Fuji tělové máslo

- Iswari Macaccino BIO 20g
          Z tohohle kousku jsem nadšená. Po minulém boxu, se mi tahle značka začala moc líbit. Uvidíme, jak bude chutnat tenhle "energetický nápoj". 


Z listopadového vydání jsem na vážkách. Něco ANO a něco NE. Snad se příště podaří organizátorům konečně začít rozesílat balíčky podle toho dotazničku, co jsme vyplňovaly.

V momentální době testuji Senzabox. Takže poté co otestuji i současný Ladybox, budete mít možnost přečíst si zde srovnání obou boxů. Plus. Mám fůru nových NEW IN (stíny, péče o vlasy, apod.) a konečně se na mě dostala řada s úžasným kondicionérem Aussie od Plum. Tak se těšte, alespoň z části tak jako já. :)

Petra

10 comments

  1. Těším se na srovnání.. :) Ale musím říci, že mně se tento LB hrozně líbí a vše využiji.. ;)

    ReplyDelete
  2. tyjo srovnani z Tveho pohledu me taky zajima... :-) jinak ja tomam podobne. Tvarenka a mleko od Rocher pujde jako darky..u me navic i ta tasticka asi bude darek pro nekoho... zbytek asi nejak uziju.

    Nejvic me zaujalo to maslo - mam taky Coconut Latte :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, tvářence jsem chtěla dát šanci, ale je moc tmavá. vypadám jako Marfuša. A mléko od Yver Rocher už má svou novou majitelku :)

      A na Nip+Fab si začínám pěstovat závislost :)

      Delete
  3. Ahoj! Nevím, jak se stavíš k tagům všeobecně a nekosmetickým tagům zvlášť, ale v jednom jsem tě označila, tak učiň, jak uznáš za vhodné :-)
    http://aodori.blogspot.cz/2012/11/11-muj-prvni-tag.html

    ReplyDelete
  4. Máš moc pěkný blog.A máš hezký článek.Taky jsem dopsala článek o Lady Boxu.Skusila jsi už nějáký přípravek z Lady Boxu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju. Už jsem vyzkoušela a zamilovala jsem se do tělového másla Nip+Fab Coconut Latte :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.