Thursday, September 20, 2012

Tipy na nákup

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás tipy na celkem dobré nákupy :)

Catrice - Allround Concealer
Tuto paletku korektorů jsem si vybrala na základě recenze u Kavárenské povalečky. Docela se mi líbila a jelikož musím všechno vyzkoušet, tak jsem si ji koupila, asi za 85,-Kč. Paletka obsahuje zelený korektor na červené pupínky. Dále v ní můžete najít růžový korektor na kruhy pod očima a tři druhy korektorů na zamaskování nedokonalostí pleti. Můžete ho nanášet štětečkem i prstem. Já osobně nanáším prstem. Jde vcelku o dobrý korektor, ale docela obtížně se roztírá. Naberu si korektor na prst a snažím se ho aplikovat na obličej. Než to všechno stačím, tak korektor zaschne na prstě a na obličeji nejde moc dobře rozetřít. Hlavně ten zelený a růžový korektor. Ostatní jsou celkem fajn. Používám převážně prostřední odstín korektoru. Myslím si, že je to super pomocník při zamaskování všech nedokonalostí, ale znovu bych si ho asi nekoupila.

 
 Můj verdikt: 3/5 - chtělo by to lepší konzistenci.

Essence - 59 Copper Island
Tento monostín jsem si koupila úplnou náhodou. Prostě jsem ho chtěla zkusit. Opět. Stál mne 39,90,-Kč, což není zas tak moc. Stín je dobře pigmentovaný a jemně namletý. Krásně se s ním pracuje. Dávám si ho do vnějšího koutku oka a mají shimmering efekt.

Můj verdikt: 5/5 -  jsou super.

ELF Duo - Butter Pecan
Tyto  stíny jsem si koupila v internetovém obchodě ELFu. Jak už jsem psala dříve, v letošním létě jsem se zamilovala do přírodních a hnědých odstínů. Takže toto duo nesmělo v mé sbírce chybět :) Stíny jsou dobře pigmentované, ale poměrně hruběji namleté (po přejetí prstem cítíte hrudky). Světlejší barvu dávám do vnitřního koutku oka a tmavší barvu do vnějšího koutku. Pak vše rozblendím štětečkem a líčení je na světě, v jendoduchosti je krása :)

Můj verdikt: 5/5 - za ty peníze hodně muziky!

Oriflame - Giordani Gold Mineral Theraphy Light
Teď bych vám chtěla představit mého pomocníčka, bez kterého už bych se asi neobešla. Nosím ho stále při sobě a pokud je potřeba, tak ho vytasím :) Jedná se o korektor od Oriflamu. Ať si každý říká, co chce. Já jsem nadmíru spokojená a vím, že si ho objednám znovu, až mi dojde. Objednala jsem si ho z katalogu za 159,-Kč a dle mých soudů se vyrovná vyhlášeným drogérkovým korektorům známých značek. Vlastním odstín Light a sednul mi jako "prdel na hrnec". Dobře se sním pracuje hlavně díky jemnému štětečku. Dobře kryje, nezalézá do vrásek a roztírá se do ztracena. 


Můj verdikt: 5/5 - všem vřele doporučuji!

L´Oréal - Volume Milion Lashes Luminizer Blue eyes
Další super novinkou je řasenka určená přímo pro modré oči. Docela jsem na tuto novinku byla zvědavá, ale cena mě docela odradila, asi 399-459,-Kč. Pak jsem ale vstoupila do Rossmanna a hle na stojanu stála cenovka 149,-Kč. Myslela jsem si, že mě šálí zrak. Tak jsem šla k pokladně, aby mě ujistili, že to opravdu stojí tolik, kolik stálo na cedulce. No opravdu mě zrak nešálil. Tak jsem jí hned přihodila do košíčku. Pak jsem se byla podívat v Rossmannu u nás v obchoďáku a tam byla řasenka za 399,-Kč. Tak teda nevím, jestli by se opovážili prodávat fake. No nic, zpátky k řasence. Kartáček má umělohnotný. Krásně řasy rozčeše a natočí, získají na objemu. Řasenka je určená pro modré oči, tudíž obsahuje modré částečky, které jsou vidět na světle. Měla by tedy zvýraznit barvu očí. No nevím, jestli tomu tak je, ale mě se líbí. Řasenky jsou pro různé druhy barev očí, tudíž si každá může vybrat :)


Můj verdikt: 5/5 - jsem nadmíru spokojená.

MaxFactor - 2000 calorie
Tahle stařenka mezi řesenkami se ke mě dostala až v nedávné době, kdy jí měli v Rossmannu, jak jinak, zlevněnou na 155,-Kč. Potom, co jsem si na pár blozích přečetla chvalozpěvy, jsem si jí koupila a musím říct, že je to jeden z nejlepších kaufů poslední doby. Má klasický kartáček kuželovitého tvaru. Příjemně se s ní pracuje. Řasy natočí, dodá jim objem a je opravdu černě černá. Bude patřit do mé stálé sbírky.

Můj verdikt: 5/5 - super změna po těch všech umělohmotných kartáčcích.

Máte s nějakým z těchto produktů zkušenosti? Můžete doporučit nějaké další?

Petra

8 comments

  1. Nemám zkušenosti s ničím, o těch catrice korektorech čtu samou sválu, u nás bohužel nemá stojan :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nás v Plzni je jen jeden stojan, což je docela škoda, když všichni o tuto značku mají zájem. Osobně bych si tu paletku už asi nekoupila. Neurazí ani nenadchne, ale asi je to individuální ;-)

      Delete
  2. žádný výrobek neznám, paletku korektorům vím, že dostanu k svátku, tak jsem na ní zvědavá :))
    jinak moc pěkné recenze!
    Tereza♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Snad se ti osvědčí. Já mám radši ten korektor od Oriflamu. Zatím se mi osvědčil nejlépe :)

      Delete
  3. Prosimte, ten korektor, jak moc kryje a drzi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kryje docela dobře, lépe než ty korektory od Catrice a výdrž je slušná. Jak jsem psala, já si nestěžuju. Je stokrát lepší než korektor od Essence (takový ten se štětečkem asi za 50Kč). Objednám znovu, protože mi přijde, že výdrž a krytí je vzhledem k ceně nad míru slušné :)

      Delete
    2. Ja ted dlouho pouzivala Benefiti a premyslim o nejakem levnejsim. Asi do nej teda pujdu :). Jen mam trochu strach s barvou, jsem opravdu hodne svetla...

      Delete
    3. já mám světlou pleť s olivovým podtónem a sedne mi skvěle. Myslím, že by to neměl být problém, protože se dá dobře rozmazat. A když by ti nesedl, tak pořád je ta cena přijatelnější než korektor od Benefitu :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.