Sunday, September 16, 2012

Garnier BB cream - oily free

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás malou recenzi na novinku od Garnieru BB cream Miracle Skin Perfector - smíšená až mastná pleť. Chtěla jsem dát Garnieru ještě jednu šanci potom, co jsem ho tak trochu zkritizovala

Byla jsem celkem skeptická, když jsem si tuto novinku nesla v košíku  k pokladně v Rossmannu, ale když byl zlevněný ze 199,-Kč na 149,-Kč, tak jsem si řekla, proč ho nevyzkoušet. Alesoň mi nebude líto peněz za takovéhho chcípáčka. Oproti původnímu balení je totiž vyšší a tenčí. V drogerii jsem si ho zkoušela na ruku a po otevření víčka jsem krém aplikovala aplikátorem. Na krému, který jsem si koupila já, žádný aplikátor nebyl. Ale čert to vem, když bude fungoval tak, jak má, že? Navíc starší balení je i objemnější, má celých 50ml. Oproti tomu balení nového BB creamu má "pouhých" 40ml. Docela mi nevyhovuje to, že nový bb cream má šroubovací víčko, kdežto starší bb cream má "zaklapávací" víčko, což bylo pohodlnější. Teď abych se bála, že mi někam zapadne, při mé šikovnosti, nebo, že si s ním kočky začnou hrát fotbal a zahrajou ho pod ledničku :)

Konzistence je tekutá oproti předchozímu krému, který byl spíše krémový. Pigmentace je velmi slušná. Nebojím se říci, že kryje dost dobře. Samozřejmě až na rudé flíčky, na které budete muset vzít, chtě nechtě, korektor a trochu je zamaskovat. Dobře se nanáší, nedělá fleky a dodá tváři zdravý nádech. Taky příjemně voní :) Mám odstín Light, má oranžový podtón. V ochodě jsem zkoušela i odstín Normal, ale ten mi moc nevyhovoval, byl moc tmavý.

Výdrž je také dost slušná. Nanáším ho vždy ráno a večer, při odličování, musím použím minimálně 3 vatové tamponky, abych to smyla vše a ještě ve sprše dočistit.

A to nejlepší na závěr. Ptáte se jestli doopravdy matuje a splňuje to, co slibuje? To jest, že se nebudete po několika minutách lesknout jako zrcadlo a mastit se jako mastný papír od klobásy? Tak abych to moc nenatahovala, tak ANO. Splňuje vše, co slibuje! Jsem naprosto nadšená! Konečně krém, při které nepotřebujete přepudrovávat nebo nijak dál dolaďovat. Zmatněná pleť vydrží až 8 hodin i víc. Dokoce jsem s ním i spala a držel stále na svém místě a nebyla jsem mastná :) Jediné co mi štve, ale to je skoro u všeho, že pokud se vysmrkám, tak mám potom celý kapesník zapatlaný krémem a tímpádem nic na nose. Ale to je sezónní :) Ale přesto přezevšechno bych ho stále zařadila do kategorie tónovacích krémů.

Můj verdikt: 5/5 - ANO, ANO, ANO!

 
 


Už jste tuto novinku zkoušely? Jak se vám zdá?

Petra

8 comments

  1. Super recenze, já tedy akorát rozhodně nesouhlasím s tou výdrží... Mě rozhodně 8 hodin na obličeji nedržel! Při večerním odličování jsem na obličeji neměla zhola nic :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, tak to opravdu nevím. Docela jsi mě překvapila. No třeba se mi to po dlouhodobém používání taky začne vytrácet z tváře. Stejně však hodně oceňuji zmatňující efekt, protože to jsem potřebovala :)

      Delete
  2. Já si ho snad pořídím.. vypadá totiž skvěle :)! Jinak opět skvělá recenze, řekla bych, že píšeš jedny z nejlepších ;)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já za sebe mohu jen doporučit a navíc v Rossmannu ho mají stále ve slevě. Děkuji za chválu, tvé komentáře mě vždycky moc potěší a udělají mi radost. Takže ještě jednou moc děkuji! :)

      Delete
  3. No tak to zní úžasně :). Po tolika hodinách na tamponcích už skoro nic nemám.

    ReplyDelete
  4. Pořád jsem se nemohla rozhodnout, zda vyzkoušet nebo ne. Když ho tak vychvaluješ, tak ho asi zkusím :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ho můžu jedině doporučit. Dnes jsem ho nanešla kolem 8hod ráno a ještě teď stále na svém místě a pořád matuje :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.