Wednesday, July 18, 2012

L´Oréal Pure Zone

Ahoj všem,

dnes bych se tu chtěla rozepsat o pleťových vodách značky L´Oréal. Jedná se o řadu PURE ZONE. 

První z nich je L´Oréal PURE ZONE Pore Tightening & Clarifying Lotion. Podle štítku vzadu na balení se jedná o ozdravující čistící pleťovou vodu. Má působit proti nadměrné tvorbě kožního mazu a proti ucpávání pórů. Podle výrobce by měl být výsledek ten, že jsou póry okamžitě stažené a nadměrný kožní maz a nečistoty by měly být odstraněny. To vše díky zázraku jménem kyselina salicylová, která je antibakteriální. Používá se jednou denně aplikací pomocí vatového tamponu na obličej a krk.
Podle mého názoru je to pěknej blábol. Musím uznat, že pleť docela vyčistí, ale není to nic extra. Úplně stejně mi poslouží obyčejná voda, když se sprchuji. Používala jsem ho jen, když jsem viděla, že by moje pleť potřebovala osvěžit a trochu vyčistit. Také jsem ho používala na doodlíčení po sprše, protože jsem chtěla předejít vzniku pupínků. Ale bohužel. Pleť jsem po něm měla sice osvěženou a čistější, ale pouze na chvíli. Cítila jsem se celá taková ulepená, takže jsem si obličej potom ještě stejně omyla vodou. Za mě je to neutrální palec. Voda ani neuškodí ani nepomůže. Pro mě to byly vyhozené peníze. A abych pravdu řekla, tak ani nevím, jestli je ještě k mání v obchodech. Mě stála 150,-Kč.


Další v řadě je L´Oréal PURE ZONE 30s. Perfect-Clear, což by měla být zmatňující pleťová voda, která má okamžitý čistící účinek. Balení obsahuje kyselinu salicylovou, která má působit antibakteriálně a má mít peelingový účinek pro redukci pupínků a stop po nedokonalostech pleti. Další složkou je Zinc-G, který působí pro regulaci tvorby nadbytečného kožního mazu. Výsledkem by měla být zmatněná pleť, měly by zmizet pupínky a černé tečky a měl by klesat počet stop po nedokonalostech pleti. 

Tak zaprvé, teda nevím, jestli se nějak vyvíjí kyselina salicylová, ale jak může být v modrém L´Oréalu kyselina salicylová jen s antibakteriálním učinkem a v tomhle balení  dokonce i s peelingovým účinkem. Že by zase nějaký marketingový blábol? :) No mé zkušenosti s touto rádoby zmatňující pleťovou vodou jsou docela otřesné! Já to používám, respektive používala, ráno při probuzení a večer před spaním, abych konečně zamezila té mastné pleti a pupínkům, jak slibují na obalu. A ejhle ani ne do pěti minut jsem se leskla stejně jako nablýskané zrcadlo. Nejhorší byla aplikace na večer. Ráno jsem se probouzela věčně s mastným čelem, tudíž i ofinou, a skoro tekutým nosem. Musela jsem si přebytečný maz vždy odstranit kapesníkem a nacucaný byla teda dost! Taky když jsem si přípavek nanášela pomocí vatového tamponu, jsem musela zadržet dech, jinak bych se udusila. Balení obsahuje docela dost alkoholu a je fakt dost cítit! Já se vždy v koupelně rozkašlala a slzely mi oči, a to i když jsem se jich ani nedotkla. Prostě za mě je to propadák roku. Tohle jsou ještě zbytečněji vyhozené peníze než v předchozím případě ! Škoda 200,-Kč, dnes se prodává za 149,-Kč v drogerii DM.

Jo a mimochodem, obě pleťové vody čeká špatný konec. Poletí do smetí! :)

A co Vaše zkušenosti s touto značkou a řadou?

Petra

2 comments

  1. Já mam podobnou čistící pleťovou vodu jako máš tu první, akorát má modrý víčko, tak to asi není uplně ta samá, ale.. souhlasím s tebou. Hrozně to smrdí po alkoholu, v koupelně bych se vždycky udusila :D a navíc mě hrozně štípe, zvlášť když mám nějakej čerstvej pupínek a ještě ta pleť je, přesně jak říkáš, taková ulepená. Já vypotřebovala asi půlku, protože jsem věřila, že mi to přesto všechno pomůže, ale asi moc nepomohlo, takže taky poletí do koše :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně to taky vůbec nepomohlo, akorát mě po něm pálil celý obličej. Já už je vynesla do popelnice :) Teď testuji řadu Sébium od Biodermy a musím uznat, že rozdíl ve vidět okamžitě a i pocit po ošetření pleti je skvělý! :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.