Thursday, July 19, 2012

BB krém GARNIER Miracle Skin Perfector

Ahoj všem,

dnes jsem si pro vás připravila mini recenzi na BB cream Miracle Skin Perfector od Garnier. Sice se na všerůzných blozích již objevil, ale myslela jsem, že i já bych mohla svou troškou přispět. Chci tomuto BB creamu věnovat samostatný článek, protože mi přijde, že s ostatními BB creamy se nedá srovnávat, protože je mezi nimi značný rozdíl.

Tak začněme... 

BB cream Garnier jsem si koupila na základě vzorečku, který byl v časopise Žena a Život číslo 7/2012. (Nekupuji si tyhle časopisy často, jen když mám náladu :) ) Vzoreček mi docela vyhovoval, tak jsem výrobek chtěla zkoušet delší dobu. Krém jsem koupila v Albertu za 199,-Kč. Podle obalu se jedná o 5 in 1 hydratační tónovací péče. Takže žádný BB cream? V balení je 50ml a přípravek byl vyroben v Německu. Víc tuba neříká. Myslím, že info o složení, apod. bylo na krabičce, kterou už jsem pochopitelně vyhodila :)

Vlastním světlejší odstín 02-LIGHT. Druhý odstín MEDIUM mi přišel už moc tmavý a jelikož mám sama světlý až olivový odstín pleti, LIGHT mi přišel lepší.

Po otevření a vymáčknutí první zkušební kapky, mi přišlo, že je odstín moc tmavý. Po rozmazání mně však čekalo překvapení v podobě úplného sjednocení. Zkoušela jsem zprvu na ruce, tam se mi BB cream moc líbil. Líbila se mi i vůně. Připomíná mi broskvový pleťový krém. Po nanesení na pleť jsem měla pocit hydratace a trošku mi i zmatněla. Podle mého názoru moc dobře nekryje, spíše pleť rozjasní. Na tvářích mi přišel dobrý, ale problém byl v tom, jak se choval na čele, nose a bradě. Asi mám fakt divný typ pleti, ale díky němu jsem se začala strašně lesknout a byla jsem celkově taková ulepená a umaštěná. Musela jsem se vždy ještě přepudrovat transparentním pudrem, abych nevypadala jako zrcadlo, a nosit ho stále v kabelce. Opravdu si nedokážu představit, jak bych vypadala, kdybych ten pudr nepoužívala. Nejhorší je, že nosím patku a tak mi leží na čele, takže jsem měla každý den mastnou ofinu a musela jsem každý den mýt a fénovat. 

Co se týče výdrže, tak mi nepřišlo, že by vydržel extra dlouho. Tak cca 2-3 hodiny a pak byl nenávratně v čudu. Když jsem se odličovala, tak nebylo na odličovacím tamponu ani vidu po tom, že jsem měla nějaký BB cream. Kolikrát jsem si musela nanášet i pár vrstev během celého dne, protože krycí účinky byly průměrné až podprůměrné. Docela dost rychle se tubička spotřebovává. Krém jsem koupila někdy v půlce června  a už teď mám docela na dně. No po této zkušenosti si druhé balení rozhodně nekoupím. Já osobně bych tento krém nezařazovala do kategorie BB creamů ale spíš do kategorie tonovacích krémů, které můžete sehnat i levněji.




 

A jaké máte zkušenosti s tímto krémem?

Petra

PS: Omlouvám se za kvalitu fotek. Můj stařičký foťák už moc nezvládá :)

4 comments

  1. Já si ho nekoupila, protože jsem většinou na každém blogu četla poměrně negativní recenze.. a vůbec toho nelituji :) Lákají mě spíše asijské BB ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo,jsou o 100% lepší ... pokukuji po dalších do své sbírky a po výplatě objednávám :D

      Delete
  2. Měla jsem vzoreček a není to nic pro mě. potřebovala bych ho nejmíň tak o pět odstínů světlejší než ten light. :-D testuji ty korejské, to už je barevně má kategorie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně ta barva docela sedla, ale účinky byly divolaké. Jinak, taky testuji ty korejské a je fakt, že s tímto se nedají srovnávat. Je v nich velikánský rozdíl. Jen mě štve, že tady v Čechách jsme tak omezené ve výběru :/ Zrovna teď jsem byla v DM drogerii a paní se ptala zrovna na tento produkt. Prodavačka jí řekla, že je to to nejlepší a že si to má rozhodně koupit. Paní měla docela problematickou až mastnou pleť. Je to hrozná vydřidušina, když tento Garnier je, řekla bych, pouze tónovací krém. Ostatní tónovací krémy se dají koupit za podstatně míň peněz. Ale holt za blbost se platilo a vždycky platit bude ;-)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.